Beantwoord

Verlate oplevering internet

  • 16 October 2019
  • 5 reacties
  • 265 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste,

Ik heb ruim twee weken geleden internet ‘besteld’ bij T-Mobile i.v.m. een verhuizing. Naar laatste berichtgeving zou deze op 8 oktober online komen. Ruim een week later heb ik nog steeds geen internet. Al meerdere keren de vriendelijke mensen bij de klantenservice gesproken, maar die kunnen mij niet verder helpen dan te wijzen naar KPN. En KPN? Die wijst vriendelijk terug naar T-Mobile, ik heb immers geen contract met KPN. 

Ook worden er meerderen genoemd die ‘te laat opgeleverd worden’.

Iemand misschien een goud advies of dé oplossing? Het wordt in ieder geval enorm gewaardeerd!

p.s. thuiswerken i.v.m. boerenprotesten is geen optie zonder internet :) 

icon

Beste antwoord door TAVL 16 October 2019, 17:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag@J B

Normaal gesproken duurt het 2 weken voor de aanvraag begint. Dit is de wettelijke bedenktermijn. Daarna wordt de activatie gestart. Om een en ander te versnellen kun je af zien van de bedenktermijn. Dit kan via jouw mijn omgeving. Mocht je dit al hebben gedaan of de termijn is verlopen en de daadwerkelijk installatie is met jou gecommuniceerd, dan is het activatieproces gestart.

De datum die jij bij jouw aanvraag indient is een gewenste datum. Pas na de bedenktermijn wordt de activatie gestart en wordt de werkelijke datum bepaald. Dit is afhankelijk van de netwerkbeheerder (vaak KPN). logistiek centrum en T-Mobile zelf. Bij glasvezel ook Guidion. Al deze partijen worden ingeschakeld om bij jou een verbinding tot stand te brengen. 

Een verlate oplevering kan dus op al deze vlakken. Webcare kan dit voor je nakijken. Helaas kunnen wij, medeklanten, niet in jouw gegevens. Toch hoop ik je enigszins inzicht te hebben gegeven in het proces en dat dit jouw vraag al enigszins beantwoord heeft.

Thanks @TAVL ,

Maar 8 oktober is de door T-Mobile aangegeven datum. Niet mijn ‘gewenste datum'.

Ik ben ook al verrast met de ‘Vanaf vandaag ben je online’-sms van T-Mobile. Maar dat is al even geleden. En dat internet is er nog niet. Ik begrijp ook dat de netwerkbeheerder (KPN) ‘het’ nu moet regelen, maar dan kan T-Mobile toch niet berichten dat ik ‘vanaf vandaag online zou zijn’(8 oktober)?

 

Reputatie 7
Badge +4

Heb je al wel een installatiepakket ontvangen? Die zou je voor de activatie moeten krijgen.

Jup, die was begin vorige week al in huis. Alles aangesloten, lampje 1, 4 en 5 doen het perfect. Waiting for the magic lights #2 en #3.

Reputatie 7

Hey @J B,

Welkom Thuis! :smile:  Als het goed is, kun je nu probleemloos van je T-Mobile Thuis pakket genieten. Laat ons weten als er iets niet naar behoren werkt. Dan lossen we dit graag voor je op!

Reageer