Beantwoord

verlengen ja of nee

  • 19 January 2020
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

Ik ben al 2 jaar T mobile thuis(glas) klant en zeer tevreden. Over een tijdje gaan wij verhuizen naar een gebied waar ook glasvezel is. Echter is daar de maximale snelheid 100mbps terwijl ik nu 1ghz heb. Voor mij is internetsnelheid zeer belangerijk ivm streamen. Nu heb ik al gevonden dat dit komt omdat dit over het kpn netwerk gaat. Ik kan hier 0 info over vinden of dit op korte termijn nog veranderd gaat worden. Ik ben nu echt in dubio of ik dan nog T-mobile klant zal blijven of toch de overstap moet wagen. Graag zou ik horen wat de mogelijkheden zijn?

Groetjes Jody

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 20 January 2020, 17:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jlinders82,

 

Supergaaf dat je ons mee wilt verhuizen naar je nieuwe adres! Gefeliciteerd met je nieuwe woning. :smile:Met het nieuwe aanbod willen we het voor iedereen zo voordelig mogelijk maken! Door de hoge inkoopsprijzen betekent dit dat we alleen voor ons eigen (glasvezel) netwerk de Premium variant aanbieden - waarbij alle snelheden tot 1Gbit/s beschikbaar zijn. Wanneer we gebruik moeten maken van een ander netwerk, bieden we maximaal 100 Mbit/s. Door deze wijziging kunnen we de nieuwe pakketten zo scherp aanbieden! Je kunt op onze website via de postcodecheck achterhalen of we bezig zijn ons eigen netwerk uit te breiden op jouw nieuwe adres. Als hier nog niks over staat, zijn er geen concrete plannen. Sorry dat ik je (nog) niet blijer kan maken!

Reputatie 2

Ik heb veel onderzoek gedaan en jullie zijn niet de goedkoopste! Dat komt met name door de aansluitkosten en bijna bij alle providers is de monteur die glasvezel aansluit gratis. Wat kunnen jullie hierin betekenen? 

Reputatie 7
Badge +16

Als je bij ons Internet Premium (1 Gbit/s) zou afnemen betaal je het eerste jaar € 40,- per maand, dat komt inclusief installatie (monteur)- en activatiekosten op € 547,50 per jaar. Ziggo en KPN zijn hierin beide duurder. Mocht je ook nog een Go Unlimited mobiel abonnement hebben, dan ontvang je de volgende voordelen:

 

Jouw T-Mobile Klantvoordeel:

  • thuis-3p.png

    De maximale internetsnelheid op jouw adres voor € 25/mnd

  • euro-sim-card.svg

    Elke maand € 10 korting op je mobiele Unlimited abonnement

  • euro-sim-card.svg

    Elke maand € 2,50 korting en 2 GB extra data op elk ander mobiel abonnement

 

Installatiekosten bedragen eenmalig € 37,50 (we geven 50% korting op het totaalbedrag van € 75,-) en de activatiekosten (in de volksmond ook wel aansluitkosten genoemd) bedragen eenmalig € 30,-. Deze kan ik niet beide voor je vergoeden, maar uiteraard wel de activatiekosten. :wink:

Reageer