Beantwoord

Verlenging niet goed verwerkt

  • 23 November 2017
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

IN oktober heb ik zelf contact gezocht met T-mobile omdat ik door andere aanbieders steeds weer benaderd wordt met aanbiedingen en hogere internet snelheden tot 500MB.

Mij is toen een aanbieding gedaan met 500MB , TV en Bellen totaal voor 90,- per maand zou ingaan per 1 november 2017.
Vandaag zie ik op mijn factuur nog steeds internet 100MB en een prijs van 100,- per maand...

Na ruim 30 minuten wachten hoor ik zeggen dat de verlenging niet is doorgegaan en intern geannuleerd zonder mij te informeren, want de 500MB is niet leverbaar op mijn adres... Dus trouwe klant heeft vraag, krijgt antwoord en vervolgens dus niet.
Als dank gewoon hoge rekening mogen blijven betalen en 0,0 initiatief om mij te informeren of een alternatief te bieden....

Moet ik nu toch naar een andere aanbieder op zoek?
Of is er nog iemand binnen het bedrijf die het woord klantvriendelijkheid wel nog kent...
icon

Beste antwoord door Brian 27 November 2017, 16:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi MHagens_, normaal gesproken nemen we uiteraard altijd contact op als je verlenging niet door kan gaan!. In dit geval is het echter misgelopen en is er geen contact met je opgenomen, mijn excuses hiervoor! Ik heb meteen de € 10,- korting voor deze maand voor je toegepast, dit wordt verrekend met je volgende factuur!

We kunnen de snelheid niet verhogen naar 500 Mbps maar je kan zeker verlengen zodat je een nieuwe korting ontvangt! Je kan hiervoor telefonisch contact opnemen via het gratis telefoonnummer 0800 0419, één van mijn collega's zit hier voor je klaar om de mogelijkheden met je door te nemen!

Reageer