Oude abbo opgezegd, loopt af op 25-5.
T-MOBILE abbo gaat in op 27-5.
Afspraak gemaakt met de installateur.
De kunnen pas 12-5
Afgesproken met de installatie service, dat ik het pakket zelf ga installeren en zij het later komen controleren.
Want blijkbaar wordt er over glasvezel nog steeds vrij spastisch gedaan dat het wel goed is aangesloten. Het is nou niet echt hogere wiskunde. Maar ok dwaal af.
Ik heb vorige week, 16-5 gebelstmet T-Mobile m.b.t. het eerder versturen van het installatie pakket. Zodat ik niet zonder internet zit. Dit was misschien mogelijk en ik zoi terug gebeld worden. Vandaag de dag was ik nog steeds niet terug gebeld. Dus ik bellen.......
De wachttijd bedraagt langer dan 2 minuten...
Daar was niks aan gelogen. 39 minuten en 46 seconden later... Eindelijk iemand aan de telefoon.
Vriendelijke vrouw die mij netjes te woord stond.
Echter, kon geen rede geven waarom ik niet terug gebeld was. Melde dat het eerder opsturen niet te regelen is. Blijkbaar is contact met hun " warehouse" , eenzijdig. Dus krijgen ze geen antwoord terug op een vraag. Na wat gezoek in de computer blijkt het dat T-Mobile zelf se lever datum van mijn abonnement heeft aangepast van 27-5 naar 12-5. Dit overigens dus zonder overleg.
Oplossingen om de 2 weken door te komen met een vorm van internet? Nee die zijn er niet. Enkel als ik al een T-Mobile abonnement heb. Tja die heb ik dus nog niet... Die wilde ik juist....
De vragen zijn dus:
1 is dit de manier waarop T-Mobile met zijn klanten om gaat en afspraken niet nakomen?
2 is het echt niet mogelijk om het pakket eerder in huis te krijgen en dat ze hun eigen aanpassing van het abonnement weer aan kunnen passen naar de originele lever datum zoals afgesproken/afgesloten?
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel