Beantwoord

Vertraagde aansluiting glasvezel

  • 31 October 2019
  • 6 reacties
  • 414 Bekeken

Ik heb een probleem met jullie ondertussen.

als je beloofd aangesloten te worden op 8 oktober 2019 maar heden 31 oktober nog steeds geen internet hebt dan ben je niet eerlijk.

- tientallen euro’s kwijt aan extra mb’s om mijn telefoon als hotspot te gebruiken.

- veel tijd kwijt aan telefoneren met helpdesk.

- veel tijd aan ergernissen kwijt.
- elke keer weer een nieuwe leugen aanhoren.

-schuld afschuiven op kpn.

 

ik ben een nieuw lid, die voor de aankomende glasvezel alvast bij jullie clubje een internet abonnement hebt afgesloten.

 

ik kan iedereen aanraden DIT niet te doen want je wordt toch niet aangesloten.!

Ga je bellen met de helpdesk dan komt er elke keer weer een ander antwoord uit.

komt er een monteur langs van guidon dan staat hij nonchalant met zijn collega te bellen of op de lijn signaal staat,

oude jongens krentenbrood praat onder elkaar met die 2.

maar werkend krijgen HO maar.

monteur die zegt oh ligt aan kpn, ik zorg er wel voor dat dat in 2 werkdagen geregeld wordt.

uiteindlijk gaat ie vrolijk fluitend naar buiten met de gedachte zo die hebben we ook weer in de maling genomen.

dan bel je de helpdesk na 4 dagen wachten om erachter te komen dat op de dag dat ik bel er pas iets gedaan wordt, maar dat het nog 5 dagen kan duren.

 

serieus T-MOBILE..!!!!!!! je zorgt er toch voor dat als je iemand aansluit je nagaat of de lijn wel werkt dat had die pannekoek van die monteur als 1ste moeten vragen aan zijn bazen.

Het is 5 voor 12, laat het aub niet 5 over 12 worden.

 

icon

Beste antwoord door Glassertje 31 October 2019, 22:28

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

Hoi @artworx Welkom op het forum.

 

De datum 8 oktober, heb je die zelf geselecteerd? Als dat zo is, dan is dat een wensdatum en die kan afwijken. Als je in Mijn T-Mobile Thuis kijkt, welke opleverdatum staat er dan? Wanneer heb je de verbinding aangevraagd, als ik vragen mag?

 

Verder wil ik nog wel zeggen dat contact met de klantenservice gratis is. Dat scheelt weer in de kosten. Ik weet dat web care vouchers uitdeelt in het geval iemand zonder diensten zit. Misschien kan  @Brian  of een andere webcarelid hier voor zorgen.

Door drukte kan het enkele dagen duren voor webcare reageert. Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning van T-Mobile. Je komt van zelf aan de beurt, het gaat op volgorde.

 

Ik hoop dat je probleem snel is opgelost.

Hallo glassertje, schijnbaar hebt u aandelen bij t-mobile want u komt goed voor ze op.

Zo kleine update.

er is nog niks gebeurt, nu is het vrijdag dus is het weer wachten tot maandag.

ik zie de bui alweer hangen, er gebeurt volgende week weer niks.

gelukkig wacht ik dan pas 31 dagen pfffff.

Zo weer een update.

nog geen internet, geen reactie tmobile via deze site of telefonisch.

slecht slecht slecht

Ja hoor na het weekend op de maandag eindelijk weer niks.

geen telefoontje, geen mailtje, geen internet, geen bericht hier op het forum, geen helemaal niks.

 

man man man wat is dit een slechte service.

Reputatie 4

Hoi @artworx, je mag best weten dat dit niet de kennismaking is die ik je gun. Ik had het liefst dat de oplevering zorgeloos verliep. Ik wil je graag helpen! Stuur mij een privébericht met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN. Hiermee mag ik in je gegevens neuzen! 

Reageer