Beantwoord

Vertraagde levering glasvezel

  • 23 februari 2020
  • 2 reacties
  • 202 Bekeken

Goedemiddag,

 

sinds november loopt er een aanvraag voor glasvezel. Ik had vorige week vrijdag telefonisch contact met de klantenservice en er zou onderzocht worden of mijn abonnement kon worden geannuleerd. 
 

Week 7 was toegezegd door KPN netwerk voor aansluiten maar nog steeds gebeurd er niets. We wonen inmiddels in ons nieuwbouwhuis en zonder internet zal thuis werken een lastige opgave worden. 
 

ik begreep dat de vraag doorgespeeld moest worden naar een manager die de annulering moet beoordelen? Ik zou er deze week iets van horen.

 

 

icon

Beste antwoord door Piotr 25 februari 2020, 12:44

Hey @JohanvanU,

November is al een tijdje geleden en wat jammer dat we je nog niet van een werkende verbinding hebben kunnen voorzien. :disappointed: Kun je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Dan pak ik je abonnement erbij en bekijk ik gelijk alle mogelijkheden. Ik zie je gegevens graag tegemoet!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey @JohanvanU,

November is al een tijdje geleden en wat jammer dat we je nog niet van een werkende verbinding hebben kunnen voorzien. :disappointed: Kun je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Dan pak ik je abonnement erbij en bekijk ik gelijk alle mogelijkheden. Ik zie je gegevens graag tegemoet!

Gegevens zijn verstuurd. Alvast bedankt voor het oppakken!

Reageer