-
-
is een Top Poster
-
6 reacties
Vandaag was het zover de monteur van Guidion is geweest en heeft alles geïnstalleerd een verhuizing die 2 maanden geleden is aangevraagd! Maar nu heb ik geen signaal en alles is doorgezet naar KPN. Meneer u wordt binnen 4 ure gebeld voor afspraak! Wat???? Ik sluit toch abo bij T-Mobile af!! Bedankt Tmoblie voor de snelle service, heb gvd 2 maand geleden verhuizing doorgegeven en nu moet ik wachten op KPN???? Lekker afschuifsysteem ben echt laaiend woedend!!!!
icon
Beste antwoord door Brian 10 februari 2020, 15:36
Hi @LesleyMeppel, uiteraard zijn wij verantwoordelijk als je provider, dat staat voorop. Als een aansluiting defect blijkt te zijn dan zien we dit pas zodra je aangesloten bent en het niet werkt. Dus hoe ver van te voren je een aanvraag doet maakt eigenlijk niet uit. Op het moment dat er problemen blijken te zijn met de aansluiting stellen wij direct de netbeheerder voor je op de hoogte en laten we de aansluiting kosteloos voor je herstellen. Hier moet een monteur voor ingepland worden dus hier gaan inderdaad een paar werkdagen overheen. Maar geen zorgen je bent zo snel mogelijk online! Het DSL netwerk wordt in Nederland beheert door KPN (tegenwoordig Netwerk NL) dus alle providers zijn bij problemen op het netwerk afhankelijk van de netbeheerder. Op deze website vind je daar meer informatie over.
Bekijk origineel