Vertraging bestelling glasvezel

  • 5 November 2019
  • 3 reacties
  • 384 Bekeken

Reputatie 1

Het is nu 2 maanden geleden dat ik T-Mobile Thuis glasvezel heb aangevraagd. Derhalve van harte gefeliciteerd met dit jubileum.

 

Gedurende deze 2 maanden, kan er niet eens gemeld kan worden wanneer er nu begonnen gaat worden met aansluiten - laat staan wanneer e.e.a. operationeel is.

 

Op het gebied van pappen en nathouden voorwaar een hele prestatie. Ga maar eens kijken of de concurrentie wel in staat is ook maar iets te leveren.


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @home.maarten 

betreft het een nieuwe glasvezel aansluiting, bijvoorbeeld bij nieuwbouw gebeurd het wel dat de glasvezel wel is aangemeld door de leverancier maar nog niet klaar is voor gebruik. bij een aanvraag komt er dan maar geen datum terug wanneer er geleverd word. eigenlijks is dat de reden waarom er vertraging kan optreden. Helaas is hier bij T-Mobile geen rekening mee gehouden en zijn de procedures hier niet op afgestemd. Beter zou wezen als er proactief gehandeld word zodat ook jij weet waar je aan toe bent.

Reputatie 1

Dag Hidden.nl,

 

Zie ook andere topic “Wanneer wordt nu eindelijk glasvezel geïnstalleerd?” die ik een maand geleden heb geopend.

 

Glasvezelkabel ligt er al.

 

Verder alle mogelijke verklaringen/smoezen al gehoord,  tot “stakingen” van niet van toepassing zijnde werkzaamheden toe.

 

Iedereen lijkt vooral uit op goedpraten en aandragen van mogelijke redenen van de vertraging. Daar worden forumleden denk ik ook voor betaald. Bij gebrek aan klachtenprocedure - het is volstrekt onmogelijk om ergens normaal een klacht in te dienen - staan er dus alleen maar positieve verhaaltjes.

 

Wat niemand zich lijkt te realiseren, is dat ik - net als alle andere gefrustreerde klanten - niet in redenen geïnteresseerd ben, maar in oplossingen. Tot nu toe voelt helemaal niemand zich verantwoordelijk, en is niemand in staat gebleken zelfs maar aan te kunnen geven wanneer er ook maar een begin gemaakt gaat worden, laat staan wanneer e.e.a. klaar is.

Reputatie 4

Hi@home.maarten, ik kan het goed begrijpen dat je snel van onze diensten wilt genieten! Weet dat ik je echt als een tevreden klant wil verwelkomen bij ons in de club en dat we je niet met smoezen willen warm houden. Het probleem bij deze bestelling is wat complexer dan normaal, waardoor deze vertraging is opgelopen. Mijn oprechte excuses voor de eventuele ongemakken hierdoor. Ik geef je graag een update wat er nu speelt. Wij hebben een navraag gedaan bij de netwerkbeheerder. Ik hoop binnen een week reactie te ontvangen van de status van de lijn. Ik ga dit persoonlijk voor je in de gaten houden. Zodra ik meer informatie heb, kom ik zo snel mogelijk bij je terug! 

 

Ik wil je wel vragen om dit probleem centraal te houden in één topic. Zo kunnen we verdere miscommunicatie voorkomen. Bedankt voor je begrip! 

 

-- Edit -- 

Ik sluit dit topic zodat we de communicatie in je oorspronkelijke topic kunnen houden.