Beantwoord

Vertraging bij nieuwe aansluiting


ik heb een mail gekregen dat ik op 14-06-2019 T-Mobile Thuis zelf kan installeren. De verbinding wordt op die dag voor 18.00 uur opgeleverd. Nou is het al 21 juni maar ik heb nog steeds geen internet verbinding. ik heb op 20 juni een mail geschreven naar de klantenservice waarin ik een link kreeg voor de dagen dat de monteur beschikbaar zou zijn. dit zou pas op 15 juli zijn. dat is voor ons erg lang.Nou is voor ons de internet verbinding van belang omdat wij internet kunnen gebruiken op onze telefoons en dat de kinderen gebruik maken van de internet voor op de playstation. we vinden dit erg vervelend en hopen dat we met een oplossing kunnen komen
icon

Beste antwoord door Sander 22 July 2019, 10:47

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hallo mevlut01,

Is het aansluiten op de juiste wijze gelukt? Is het modem rechtstreeks op de isra-punt aangesloten? Wellicht kan je een foto plaatsen van de aansluiting.

Mvg. Marcel

ik had telfort adsl paar jaar geleden nooit probleem gehad met verbindingen tussen tijd niets veranderd ik denk dat kpn levert nog geen signaal op
Reputatie 7
Badge +2
Is de telefoonaansluiting op de foto lijkt niet op een origineel isra-punt. Wellicht zit er in de meterkast een aansluiting die lijkt op onderstaande?



Kan zijn dat de lijn idd nog niet aktief is gemaakt of dat het signaal op het andere aderpaar is gezet. Wellicht kan een T-mobile forum medewerker een lijnmeting (laten) doen.
ik heb andere aderpaar ook geprobeerd oranje-wit geen internet
T-mobile forum medewerker nog geen reacties geplaatst. Beste T-mobile forum medewerker kunnen jullie lijnmeting doen. ik hoop dat een van de T-mobile medewerker wel reageert
Reputatie 7
Badge +5
Hi @mevlut01! Om te beginnen wil ik toch even sorry zeggen voor mijn verlate reactie. Webcare ervaart haar drukste periode tot nu toe, maar we doen ons best om je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien. Dat beloof ik!

Natuurlijk help ik je graag om de verbinding en de status van je abonnement te checken. Wil je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kom ik zo snel mogelijk bij je!
Reputatie 7
Hoi @mevlut01,

Ik begrijp dat er een monteur is aangestuurd en dat ook de netwerkbeheerder nodig is. Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
Op 2 juli is er een monteur langsgeweest in opdracht van Guidion. De monteur heeft weinig kunnen betekenen. Hij mete namelijk al meteen dat er geen verbinding op de lijn stond. Dit is de verantwoordelijkheid van netwerkbeheerder KPN, die de lijn niet geactiveerd hebben. Als het goed is heeft T-mobile een ticket gestuurd naar kpn (2 juli). Het is vandaag 18 juli en wij hebben nog steeds niets gehoord van kpn. Het is bijna een maand en we zitten nog steeds zonder internet thuis. wanneer komt er een oplossing?
ik heb weer gebeld naar klanteservice zij zei dat nog geen ticket is gestuurd naar kpn. ik heb vorige week een medewerker van technische dienst aan de lijn gehad dat zegt tegemij uiterlijk maandag iets te horen van kpn wel beloofd dat ik deze week internet heb nu heb ik van de klantenservice gehoord dat het anders is verlopen. ze hebben helemaal niets aan gedaan technische dienst gaat als eerst proberen het probleem op te lossen als ze niet uitkomen gaan ze een ticket naar de kpn sturen. nu zitten wij een maand zonder internet.ik heb met de klanteservice gesproken en zij weten zelf niet hoelang het gaat duren ik wacht een maand en wil geen andere wachten.ik ben heel erg teleurgesteld.
Reputatie 7
Hi @mevlut01,

Ik geef graag een update! Wij zijn in gesprek met KPN. Zij geven aan dat er niets mis is met de lijn tussen de wijkcentrale en jouw huis. Wij zien echter dat er een lijnkruising is: Er zit dus wel degelijk een stekkertje verkeerd in de wijkcentrale. Dit koppelen we nu weer terug. Hiermee zou het nu duidelijk moeten zijn en snel een oplossing voorhanden zijn.

Dit is altijd een lastig issue, aangezien het lastig te detecteren is en er vele mogelijkheden zijn. Niet een fijne situatie, maar ik hoop dat het met deze uitleg en onze tijdelijke oplossing met vouchers duidelijk is dat wij dit ook heel graag en snel opgelost zien. Ik wil je dan ook hartelijk bedanken voor je geduld!

Reageer