Beantwoord

Vertraging bij oplevering vanwege lijnactivatie

  • 7 May 2018
  • 2 reacties
  • 374 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hoi T-mobile,

Ik heb er helaas nu al spijt van mijn overstap. Ten eerst is mijn vorige glasvezel aanbieder (Tweak) nalatig geweest in het opheffen van de dienst en dus het vrijgeven van de glasvezellijn. Op 30 april zouden zij eraf gaan, maar dat is uiteindelijk 7 mei geworden. Vanaf die datum, had ik dus al geen TV dienst (gelukkig nog wel internet via de oude provider).

Na tig keer bellen zijn zij ein-de-lijk van de lijn af. Dus nu kan T-mobile er op.... .. Jawel, op 14 mei.... Een week geen internet, TV en telefonie. Na even een 3 kwartier gebeld te hebben met de T-mobile klantenservice, komt uiteindelijk naar voren dat ik maar genoegen moet nemen met een week downtime, omdat er 'een monteur' bij mij thuis 'de apparatuur' komt aansluiten. (Ter zijde: Op 2 mei is de T-mobile (Guidion) monteur langs geweest om de apparatuur aan te sluiten, dus alles ligt al klaar voor gebruik). Maar de apparatuur ligt er inmiddels een week stof te happen en wacht op een signaal....

Om de downtime te overbruggen heb ik een T-mobile unlimited data ontvangen... Is helaas geen oplossing, aangezien mijn vrouwtje geen T-mobile klant is en ik 5 dagen per week weg ben.

Een enkele activatie-handeling is nodig en dan is de lijn opgeleverd... Moet dat echt een week duren? Ik begin aardig spijt te krijgen van deze overstap.
icon

Beste antwoord door Sander 11 May 2018, 14:44

Bekijk origineel

2 reacties

Update:
Het blijkt dus dat mijn glasvezel aanvraag niet als migratieorder is ingeschoten, waardoor T-mobile niet de lijn heeft gereserveerd. Het is een nieuwe lijn aanvraag en als je dan overstapt van een andere glasvezel provider is er een reële kans op downtime, zo blijkt?

Dus gewoon maar wachten tot 14 mei. En heel veel genieten van de zon 🙂
Reputatie 7
Hoi IndoDW,

Laat ik beginnen met je te bedanken dat je voor T-Mobile Thuis hebt gekozen. Het is geen droomstart geworden, maar hierdoor laten we ons niet uit het veld slaan! Graag kijk ik met je mee om te kijken of er nog iets te versnellen of versoepelen is.

Wil je mij hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen?

Los daarvan: zeker genieten van het mooie weer dit komende weekend! 😃

Reageer