Beantwoord

Vertraging in de oplevering

  • 22 August 2017
  • 5 reacties
  • 278 Bekeken

Reputatie 1
Ben een heel tevreden mobiele gebruiker bij t mobile en dacht dus dat het bij t mobile thuis ook wel goed zou zitten.

Nou nee dus!!! Ik zou de 18e aangesloten worden maar dit was niet gebeurd. Ik telkens aan de lijn gezeten en zou terug gebeld worden maar dit was blijkbaar teveel moeite. Wel mocht ik zelf meerdere keren vele minuten in de wacht blijven gek wordend van het irritante nummer wat herhaald wordt.

De medewerker van t mobile klantenservice gaf zelf aan dat er een onderbezetting is. Nou dat is wel duidelijk! Heb zin om het gehele installatiepakket in een vuilniszak te gooien... dan komen ze het zelf maar halen
icon

Beste antwoord door Vipinholland 23 August 2017, 22:42

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hoi Vipinholland,

Dat is niet de start die je voor ogen had natuurlijk. Laat ik je vertellen: wij ook niet! We geven die datum niet zonder reden. Dan zou alles moeten werken. Er zit dus ergens een spreekwoordelijke kink in de kabel. Die zijn we nu aan het opzoeken en rechttrekken! Ik geef je graag een uitgebreide update. Hiervoor heb ik je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je banknummer in een privébericht nodig.

Ik ga graag voor je op onderzoek!
Reputatie 1
Sinds gisteren middag was het dan zo ver... Eindelijk verbinding. Geen goede start. Ben benieuwd hoe het verder zal verlopen.
Reputatie 7
Dat is in ieder geval goed nieuws! Het werkt. Mocht je nog vragen hebben over je nieuwe abonnement, dan horen we het graag. Dan ga ik er vanuit dat de diensten de stroeve start meer dan goed maken! 🙂
Reputatie 1
Merk trouwens wel dat de bijgeleverde modem erg slechte wifi verbinding heeft. Gelukkig heb ik een eigen router. Hiermee is de verbinding 3x sneller. Zie trouwens dat de abonnementen nu op 100mbit zitten. Krijg ik die verhoging ook?
Reputatie 7
Hoi Vipinholland,

Wellicht dat deze tips je wifi nog iets kunnen opkrikken. Vooral het aanpassen van de kanalen helpt veel!

Je kunt altijd je internetsnelheid aanpassen! Verhogen kan heel snel, een downgrade gaat met een maand opzegtermijn. 🙂

Reageer