Beantwoord

Vertraging in de oplevering DSL

  • 10 December 2017
  • 4 reacties
  • 228 Bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Op 10 oktober 2017 hebben wij T-Mobile Thuis (internet) aangevraagd, deze zou vervolgens per 25 oktober in werking treden. In de tijd tussen deze twee momenten hebben wij een smsje gekregen van T-Mobile, hierin werd gesteld dat de ingangsdatum vervroegd was naar 20 oktober.

Echter, op de 20ste werkte het internet nog niet. Hierop hebben wij meerdere malen met uw klantenservice gebeld (minimaal een half uur in de wacht bij elk telefoontje), hier is uiteindelijk uitgekomen dat er een monteur langs zou komen. Deze (T-Mobile) monteur is langsgekomen op 25 oktober. Hij stelde dat de aansluiting in orde was, maar dat er een open lijn lag van KPN. Wij zouden volgens hem de volgende dag (26 oktober) gebeld worden door KPN met de mededeling dat het geregeld zou zijn.

Dit bleek echter niet het geval, wij zijn niet gebeld door KPN. Wij hebben toen opnieuw meerdere keren met de T-Mobile klantenservice gebeld, en verschillende berichtjes (via Facebook, Twitter en Chat) naar u verstuurd zonder een reactie terug te krijgen. Uiteindelijk is na (eindelijk) een productief belletje een KPN monteur langsgekomen op 3 november. Deze constateerde dat de bedrading niet in orde was (lees: niet aangesloten) en dat de T-Mobile monteur dit zelf ook had kunnen verhelpen. Deze KPN monteur wist ons te vertellen dat soortgelijke situaties zich vaker voordoen bij T-Mobile en dat deze monteurs zich het er regelmatig makkelijk vanaf maken.

Kortom: we hebben talloze keren onnodig vaak en lang bij u in de wacht gehangen, geen reactie gehad van uw helpdesk (tot op de dag van vandaag), vier weken zonder internet gezeten (10 oktober t/m 3 november) en betaald voor tweeënhalve week (20 oktober t/m 3 november) waarin wij dus geen internet hadden.

De lakse houding van T-Mobile, het sturen van een monteur die vervolgens niet voldoende onderzoek doet en het feit dat de fout bij KPN gelegd wordt vinden wij stuitend en niet netjes. Wij zouden dan ook graag van u horen of er de mogelijkheid tot enige compensatie bestaat. Daarnaast raden wij u aan om wat te doen aan uw klantenservice.

Graag horen wij van u.

Met vriendelijke groet,
teleurgestelde klanten
icon

Beste antwoord door Sander 12 December 2017, 16:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge
Dit is een gebruikersforum, dus u moet uw klacht bij T-Mobile zelf neerleggen!
@HereIsTom
Dit is een klantenforum, voor en door klanten, waar ook T-Mobile Moderators actief zijn. Hofje13 mag hier gewoon het probleem voorleggen en om een oplossing vragen...


@Hofje13
Een T-Mobile Thuis Moderator zal je topic (na het weekend) nog oppakken. Zij reageren ook gewoon op topics op dit forum. 🙂
Reputatie 5
Badge
Gewoon rechtstreeks contact opnemen met dit soort klachten lijkt mij beter!
Reputatie 7
Dag Hofje13,

Dat is niet de start waar jullie op gehoopt hadden natuurlijk. Laat ik zeggen dat dit ook voor ons geldt! Zo wensen wij ook niet dat een abonnement van start gaat. Wat betreft de monteurs: dat vind ik niet netjes, ook van de KPN monteur niet. Ik kan op afstand natuurlijk niet zien wat er scheelde, maar om klakkeloos te wijzen naar een ander, vind ik ook niet netjes. In deze video kun je terugzien wat onze monteur kan en mág doen. Als er iets speelt met het aansluitpunt of buitenshuis staat onze monteur buitenspel, juist vanwege die netwerkbeheerder met het groene jasje.

En je vroeg om compensatie. Op het moment dat je een aanvraag doet, kun je geen compensatie vragen voor het feit dat je de volgende dag nog geen diensten hebt. Je moet ons natuurlijk wel in de gelegenheid stellen het aan te sluiten. Op het moment dat je al een rekening van ons ontvangt over dagen dat je geen diensten hebt ontvangen door deze moeizame start, dan is het niet meer dan logisch dat dit gecorrigeerd wordt. Dat wil ik dan ook graag voor je in orde maken! Wil je daarom een privébericht met jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN aan mij sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reageer