Beantwoord

vertraging in instalaltiepakket

  • 20 April 2020
  • 1 reactie
  • 214 Bekeken

Zoals ik hier al online zag: er zijn genoeg mensen die wachten op hun thuispakket. Zo wij ook. Vorige week zou het pakket geleverd worden, immers de afspraak met de monteur stond. Nul komma nul bericht dat er leveringsproblemen waren. Ik de dag van tevoren bellen; ohja, er is een groot leveringsprobleem. Ok. Cool. Bedankt voor de proactieve update. Afspraak met de monteur verzet. Vandaag weer gebeld: sorry, we hebben geen idee wanneer uw pakket komt. Ondertussen moeten wij gewoon thuis aan het werk. Waar we internet voor nodig hebben. Niets ten nadele van de klantenservicemedewerkers, maar we zijn die onduidelijkheid een beetje zat. Allemaal leuk en aardig dat het probleem niet alleen ons betreft; maar ondertussen wordt er niet over gecommuniceerd en kunnen we alleen maar gissen wanneer het wel komt.

 

waarom lukt het klantenservicemedewerkers online wel om contact te zoeken met het postbedrijf, maar krijg ik via de telefoon alleen maar te horen dat we moeten afwachten?

icon

Beste antwoord door Brian 22 April 2020, 12:24

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Johanneee, terechte feedback, dank hiervoor! We zijn de verzendingen nu handmatig aan het verwerken, het probleem hierbij is dat we daardoor niet aan kunnen geven wanneer we exact jouw pakket versturen. Excuses voor de onduidelijkheid en weet dat we er alles aan doen om het pakket zo snel mogelijk bij je te krijgen!

Reageer