Beantwoord

vertraging levering thuis


Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Morgen wordt mijn pakket geactiveerd maar, heb nog niks te horen gekregen over mijn pakket behalve dat die klaar stond voor verzending? kan ik vertraging verwachten?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 20 March 2020, 16:58

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Umut68 Welkom in de community.

Heb je ook nog geen mail gekregen met meer nieuws?

of je vertraging kan verwachten weet ik echt niet maar hou wel Ook dit onderwerp in de gaten.

De moderators kunnen je misschien meer vertellen. Ze proberen zo snel als mogelijk is te reageren.

Fijne avond

Reputatie 2

hey @CrisTien,

 

ik heb helaas nog niks gekregen geen mail, geen brief niks. nu heb ik niet echt meer de hoop dat het morgen al geleverd en al is. Er staat ook bij mijn internet  dat het nog in behandeling is, bij tv box ook maar, bij interactieve tv wordt het morgen al geactiveerd.

Reputatie 2

het maakt me ook niet echt uit als het een paar dagen later nog binnen komt maar, ik wil niet zonder internet zitten vooral als ik up-to-date wil blijven wat er in de buitenwereld gebeurd en natuurlijk werk gerelateerd.

Reputatie 7
Badge +15

@Umut68 

Zou je eens kunnen kijken wat de einddatum van je huidige provider is? Mocht deze tot morgen zijn dan zal hij morgen ochtend stoppen vrees ik en zit je zonder 😒

Gaat het om DSL? Je had dan het installatie pakket al moeten hebben. De lijn kan blijkbaar nog niet over worden gezet. Wacht even tot T-mobile reageert of bel morgen ochtend even.

Reputatie 2

hey @Waqqas 

had een mail gekregen van telfort dat mijn abonnement zou stoppen wanneer mijn internet voor t-mobile ingaat wat morgen hoort te zijn. in andere woorden ik zit morgen dus zonder internet….

 

het gaat ook inderdaad om een DSL verbinding.

Reputatie 2

Nou om 8 uur al gebeld en heb te horen gekregen dat die vandaag is verzonden en dat ik al een track en trace code zou moeten hebben ontvangen.  Nee dus...

Reputatie 2

opnieuw gebeld en het was dus nog niet verzonden maar, moet nog naar het logistiek gedeelte gebracht worden waar PostNL hopelijk vandaag het al ophaalt en dat ik het misschien morgen binnenkrijg.  dat wordt 2 dagen leven zonder internet.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Umut68, goed dat je het aangeeft! Sorry dat we jouw pakket niet tijdig opgestuurd hebben. Gelukkig heb je al geschakeld met de klantenservice, top dat je zo proactief gehandeld hebt! Ik ga je een PM sturen met een vouchercode. Dan kun je in ieder geval de komende 7 dagen via hotspot onbeperkt internetten. Dat is in deze heikele periode wel nodig. Als ik je ergens anders mee kan helpen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar bij de Community!

Reputatie 2

hey @Jason ,

 

Ik waardeer de vouchercode dan kunnen de kids tenminste nog thuis via de hotspot werken aan hun schoolopdrachten! fantastisch.  

Ik ben zelf ICT'er dus, pro actief handelen hoort er wel bij!:grinning:  we willen natuurlijk wel goed weten hoe alles zit i.p.v. wachten zonder iets te weten.

 

nogmaals bedankt voor de antwoordt, we wachten dan lekker af op het pakketje wat hopelijk morgen binnenkomt.

Reputatie 7
Badge +14

 

@Umut68 Hopelijk is het snel opgelost.

PostNL blijft zijn best doen

Groetjes!

Reputatie 2

@CrisTien  inmiddels de track & trace code binnen  als alles meezit zou het morgen tussen 14:00 - 16:30 binnen moeten komen. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Umut68, het pakket is denk ik wat vertraagd wegens de Corona-perikelen bij PostNL en een nieuwe distributeur. Althans, ik zie bij jouw Track & Trace verwachte levering morgen tussen 14:00 en 16:30 staan. Stond dit er gistermiddag ook al? 

Reputatie 2

@Jason  Ja, het zou eigenlijk gister middag geleverd moeten zijn. Nu staat er morgen middag maar ik heb niet het gevoel dat het morgen zal binnenkomen dus waarschijnlijk helaas tot aanstaande week geen pakket. Postnl gaf ook aan dat het soms paar dagen duurt voordat ze  een pakket accepteren ofso maar ja.

Reputatie 7
Badge +16

@Umut68 Zoals ik het nu zie is jouw pakket vanmiddag om 16:17 bezorgd, klopt dat? Als het om wat voor reden dan ook niet lukt met de installatie, check dan onze superhandige instructievideo: Hoe installeer ik het pakket?. Heel veel plezier met jouw abonnement. Stay safe and strong! Prachtig weekend toegewenst.

Reputatie 2

het installeren is iets makkelijker dan wat ik op werk doe met switches etc haha  maar het klopt dat het is aangekomen gelukkig. Heel erg bedankt voor alle hulp!

Reageer