Beantwoord

Vertraging oplevering

  • 16 December 2017
  • 2 reacties
  • 264 Bekeken

Ik heb al meerdere keren contact gehad met de klantenservice (waar ik elk telefoongesprek minimaal 20 minuten in de wacht sta) Mijn tmobile thuis abonnement werkt nog steeds niet.
Het begon bij het afsluiten, de spullen kunnen niet naar een ander adres gestuurd worden dan het aansluitadres. Fijn als je iets van te voren wilt regelen terwijl je nog niet in die desbetreffende woning woont.
Daarna werd de aansluit datum door jullie zelf naar voren gehaald, waardoor de vorige bewoners deze actie lieten blokkeren.
Nu woon ik er, maar is de lijn geblokkeerd. Jullie verwijzen mij door naar de vorige eigenaren en hun huidige contract (kpn) en kpn verklaard dat hun van de lijn af zijn en dat deze vrij is. De bewoners zijn namelijk ook al verhuist.
Nou top dacht ik, jullie sturen een monteur om alles aan te sluiten. maar jawel, de lijn is dus nog wel geblokkeerd. deze monteur zou dit intern op gaan lossen. ik heb nog niks vernomen, wanneer hoor ik iets?????????
nu krijg ik een mail dat ik geen korting krijg omdat mijn mobiel en tmobile thuis op een ander adres staat. ja logisch, ik ben net verhuisd waar jullie dus van af weten. maar dat heb ik gelijk handmatig aangepast, dus wees welkom klantenkorting!!!!
Dus de vraag is, kunnen jullie mij nog helpen en heb ik binnen nu en een paar dagen internet en tv. Of moet ik alles maar weer terug sturen en naar een andere provider gaan???
Ik vind dit namelijk zeeeeeeer storend. ook omdat jullie in mails zeggen dat jullie gebeld hebben, maar ik heb geen gemiste oproepen?? heel raar dit!
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 16 December 2017, 15:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo Mayoleijntje,

Wat vervelend allemaal. denk je dat je alles goed heb geregeld gebeurd er dit.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Er is een monteur geweest voor de installatie en heb je geen signaal.
Gelukkig heeft hij het door gegeven zodat T-Mobile verdere actie kan ondernemen. Ik weet niet wanneer de monteur is geweest maar in de meeste gevallen word het probleem binnen 5 werkdagen opgelost. Ik vermoed dat de lijn nog niet is geactiveerd door KPN (KPN is naast provider ook de Netbeheerder voor andere providers)
Een Moderator zal even moeten kijken wat er precies mis gegaan is en wat de status is.
Kan ie meteen even kijken of je wel de korting heb gekregen van de activatie kosten dat lijkt mij namelijk wel op zijn plaats 🙂
Reputatie 7
Hoi Mayoleijntje,

Hiervoor wil ik graag even alle gegevens bij elkaar hebben. Dan zoek ik het voor je uit. Beloofd! Kun je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN?

Reageer