Beantwoord

Verzoek annulering bestelling

  • 14 September 2020
  • 7 reacties
  • 211 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Beste lezer,

Betreft annulering van bestelling met kenmerk: 763993

Bij deze wil ik graag mijn bestelling voor t-mobile Internet & TV Fast annuleren. Mijn huidige provider is met een beter aanbod gekomen en dit aanbod heb ik aanvaard. Dit betekent dat de monteur die glasvezel bij ons komt aanleggen dus niet hoeft te komen, wij gaan jullie product namelijk niet afnemen. Ik heb bovenstaande informatie al telefonisch aan de klantenservice doorgegeven, maar die konden mijn gegevens niet vinden en dus niets voor mij betekenen. Vandaar dat ik de annulering hier doorgeef. Ik vertrouw erop jullie bij deze voldoende te hebben geinformeerd.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 16 September 2020, 08:41

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @rcam01 

De afspraak met de monteur kun je zelf annuleren via telefoonnummer 088 2000 151, Guidion is een installatie partner van T-Mobile.

Heb je in je profiel je klantnummer ingevuld? Dat maakt het wat makkelijker voor de moderators.

Hoi @Waqqas ,

Dank voor je antwoord. Ik heb geen klant nummer, daar was de klantenservice ook al verbaasd over, maar ze zeiden dat dit kwam omdat ik een nieuwe klant was, en dat er nog geen gegevens over de bestelling aan hen waren doorgegeven.

 

Ik zal het nummer wat je doorgaf bellen. Alvast dank!

@Waqqas ,

Ik heb Guidion gebeld. Zij geven aan dat zij geen afspraak hebben staan om ons huis op glasvezel aan te sluiten. Guidion pas aan bod te komen als de fysieke aansluiting reeds is gemaakt, werd mij vertelt.

Morgen komt de monteur, ik moet hem toegang weigeren omdat ik geen aansluiting wil. T-mobile weet van niets, Guidion is niet verantwoordelijk. Heb jij, of iemand anders nog meer tips hoe ik kan zorgen dat dit geheel niet doorgaat?

Reputatie 7
Badge +14

Beste @rcam01  Als TM van niets weet is de bestelling dan wel goed doorgekomen?

Wacht anders even een reactie van de moderators af.

Je hebt altijd 14 dagen de tijd om je opdracht in te trekken als het via internet is gegaan.

Wij hebben het onderwerp doorgegeven aan de moderators 

Groetjes! 

@Waqqas,

Toch maar weer klantenservice gebeld. Ditmaal was ik wel in het systeem te vinden. De bestelling is met succes geannuleerd, is mij verteld. Ik onderneem verder geen actie en ga er vanuit dat alles is geregeld.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @rcam01, top dat je het bij ons aangeeft, de Community helpt altijd zo goed mogelijk mee! 

Mag ik de volgende gegevens van je ontvangen in een privébericht, alsjeblieft? Dan controleer ik meteen of het inderdaad goed geannuleerd is!

-postcode en huisnummer

-geboortedatum

-de laatste vier cijfers van jouw IBAN

Zodra ik deze info binnen heb, check ik het direct voor je.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @rcam01, op het opgegeven adres kan ik geen aanvragen vinden, er is aan onze kant dus nu niets dat nog openstaat/nog niet geannuleerd is. Overigens zou ik elke aanvraag die doorgekomen is in ons systeem moeten zien. Het feit dat er nog geen klantnummer is toegekend, betekent dat er nooit een aanvraag in het systeem geplaatst is.

Veel plezier bij je huidige provider en als ik nog iets voor je kan doen, geef een seintje!

Reageer