Beantwoord

volker wessels (Segbroek)

  • 2 September 2020
  • 7 reacties
  • 452 Bekeken

Een monteur is vorige week geweest en heeft glasvezel in mijn huis geplaatst inclusief kastje. Hij gaf vervolgens aan dat er een breuk in de kabel zit buiten mijn woning, en dat daar deze week nog iemand langs voor komt. Volgende week komt Guidion. hoe zit het met de vervolgafspraak met Volkers Wessel? Krijg ik daar een afspraak voor ingepland deze week, omdat zij de lijn moeten meten in mijn woning? ik ben bang dat voor volgende week het internet niet gaat werken.
Tevens vroeg ik mij af of de dinerbon thuis wordt gestuurd. De jongen die langs de deur kwam waar ik het contract heb getekend heeft dit nl verteld.

icon

Beste antwoord door soepkip67 3 September 2020, 14:06

Bekijk origineel

7 reacties

Is er een mogelijkheid om zelf de werkvoorbereider van de wijk Segbroek te bellen? Iemand een telefoonnummer?

Reputatie 7
Badge +7

@onee ,

 

Welkom op de Community, dit forum werkt volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er moderatoren (medewerkers T-Mobile)mee. Indien nodig reageren zij meestal binnen 24 uur, bij extreme drukte kan dit oplopen tot 48 uur.

Voor de wijk Segbroek is een speciaal topic zie: Aansluiting Segbroek

Je zou daar even kunnen kijken, als dat niet voldoende is, zul je even gduld moeten hebben totdat er een moderator reageert. Meestal als er een moderator reageert is de oplossing dichtbij.

Reputatie 7

Hi @onee, wat @soepkip67 zegt klopt helemaal! Op de pagina die hij gelinkt heeft vind je het telefoonnummer waarop je Volker Wessels rechtstreeks kan bereiken, 088-1860 444. Maak je overigens geen zorgen, als er een defect vastgesteld wordt dan moet er een nieuwe monteur ingepland worden, hier gaan meestal een paar werkdagen overheen maar je ontvangt zeker bericht! 

Vandaag dan eindelijk de monteur van gideon langs geweest om alles aan te sluiten. Echter wel verbinding maar geen internet. “Over een uurtje heb je internet” vertelde de monteur en liep weg. Na alle berichten te lezen hier en al een maand wachten op aansluiting hield ik mijn hart vast. En ja nu na 6 uur nog steeds geen internet. Ook is het bereik vergeleken met mijn oude aansluiting op 1 kamer niet aanwezig?? Daar zal dus versterking voor moeten komen dat tmobile moet regelen. Zonet 1 uur in de wachtrij op de klantenservice en er niet doorheen gekomen. Zit al 20 jaar bij tmobile mobiel en tevens de hele familie. Ik betaal nu voor 2 abonnementen. Wat nu?????

Reputatie 7
Badge +14

Voor wifi in je hele huis kun je wifi plus aanvragen. Zie deze pagina.

Bedankt voor de reactie maar Waarom zou ik een extra abonnement moeten afsluiten als mijn oude provider wel volledige dekking geeft  

 

Reputatie 7

Hi @onee, goed om te lezen dat het allemaal gelukt is met de monteur. :wink:  Uiteraard mag je goede Wifi verwachten en ons modem voorziet hier dan ook prima in. Het kan zijn dat je de instellingen misschien nog wat moet tweaken, in dit topic vind je tips hoe je dit kan doen. Wanneer je echt een optimale dekking door het hele huis wil, bijvoorbeeld op zolder of buitn, dan ontkom je er bijna niet aan om met Wifi versterkers te gaan werken. Zoals @eric al aangaf hebben we hier een mooie oplossing voor, Wifi Plus! Je kan het een maand gratis proberen, vind je het niks? Dan kan het weer opzeggen en de versterker(s) naar ons retour sturen. 

Reageer