Beantwoord

[Vraag]: aansluiting en installatie door Guidion: hoe zit het met de kosten?

  • 23 July 2020
  • 3 reacties
  • 292 Bekeken

Beste allemaal,

Ik krijg 27 juli de sleutel van mijn nieuwe huurappartement en wil daarom ook dat mijn internet (gezien ik veel thuis werk) ook per die datum over gaat.

Ik ben bij een T-Mobile winkel langs geweest en ben daar prima geholpen met het overzetten van mijn huidige abonnement (nu nog DSL, straks Glasvezel!). Daar is ook vastgelegd dat ze per 27 juli ook de aansluiting geregeld hebben en dat mijn abonnement in gaat. Ik zou per mail een bevestiging krijgen en vervolgens een afspraak kunnen maken met Guidion voor de installatie.

Nu is het zo dat de eerst mogelijke datum daarvoor 8 augustus is, oftewel een periode van bijna 2 weken dat ik nog niks kan doen met mijn internet- en tv-abonnement. 

Hoe zit het dan met mijn abonnementskosten? Betaal ik dan vanaf de 27e juli of gaat dit daadwerkelijk lopen per 8 augustus als alles is geïnstalleerd?

Ik heb al even lopen zoeken hier op het forum, maar kon niet echt een duidelijk antwoord vinden

 

Ik hoor het graag even en bedankt alvast voor de reacties :smile:

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 July 2020, 12:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hey @Dylan93

Geen zorgen! Je betaald pas vanaf het moment wanneer de Guidion monteur alles aansluit en er een verbinding bij T-Mobile binnenkomt 👍🏼

Hey @Waqqas,

Thanks voor de snelle reactie! Top dat het zo geregeld is!

Wat mij betreft mag dit topic dan ook gesloten worden :smile:

Reputatie 7

Hey @Dylan93,

Tof dat het overzetten soepel is verlopen en je ook op glasvezel langer met ons in zee gaat! :smile: Waqqas heeft het al verklapt, maar je begint inderdaad pas te betalen zodra je netjes bent aangesloten. Graag laat ik ook dit topic open voor klanten die met dezelfde vraag te kampen hebben. Mocht je nog vragen en/of hulp nodig hebben dan weet je ons te vinden. :relaxed:

Reageer