Beantwoord

vraag aansluiting modem

  • 31 October 2019
  • 4 reacties
  • 367 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15

Hallo

Morgen is het zover dan kan ik mijn T mobile thuis diensten gebruiken internet en vast bellen.

Mijn huidige provider is Online.nl, een keer moest een monteur van hun langskomen omdat er een probleem was. Die Monteur had de aansluiting in de wandcontactdoos weggehaald en direct met een nieuwe kabel op de lijn aangesloten die de woning binnenkomt.

Ik heb nu een Zyxel van T-mobile en in de handleiding staat dat ik weer een aansluiting moet maken met een doosje.

Mijn vraag is kan ik dit gewoon zo laten want mij gaat het aanpassen van die lijn niet lukken.

 

 

icon

Beste antwoord door Glassertje 31 October 2019, 16:32

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Alles blijft hetzelfde bij jou thuis, alleen in de centrale veranderd er wat. Je hoeft alleen het modem maar aan te sluiten.

Reputatie 7
Badge +15

@Glassertje  hehe eindelijk antwoord, bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Waqqas Qua kwetsbaarheid is zo’n aansluitdoosje wat steviger maar qua verbinding is dit helemaal prima want alles zit direct aan elkaar gelast. Gewoon een beetje voorzichtig ermee doen.

Mijn telefoonlijn komt direct de woonkamer binnen (ouder huis) en was zo kort afgeknipt door vorige bewoners dat de KPN monteur ook alleen nog maar de DSL kabel die bij het modem zat kon afknippen direct bij de connector en direct eraan lassen.

Veel plezier met je nieuwe aansluiting vanaf morgen!

Reputatie 7
Badge +15

@Waqqas Qua kwetsbaarheid is zo’n aansluitdoosje wat steviger maar qua verbinding is dit helemaal prima want alles zit direct aan elkaar gelast. Gewoon een beetje voorzichtig ermee doen.

Mijn telefoonlijn komt direct de woonkamer binnen (ouder huis) en was zo kort afgeknipt door vorige bewoners dat de KPN monteur ook alleen nog maar de DSL kabel die bij het modem zat kon afknippen direct bij de connector en direct eraan lassen.

Veel plezier met je nieuwe aansluiting vanaf morgen!

In de meterkast komt haast niemand dus het komt helemaal goed!

Reageer