Beantwoord

Vragen rondom een nieuwe Thuis aanvraag (aantal mailboxen, max ruimte, y/n fixed ip)

  • 12 September 2018
  • 3 reacties
  • 803 Bekeken

Goedendag,

Ik overweeg over te stappen naar t-mobile thuis alles in 1 pakket (750Mb/s), ik kan een aantal details niet vinden:
  • Hoeveel mailboxen kan je max aanmaken (mailboxen, dus niet email aliassen !!) ?
  • Hoeveel email diskruimte kun je maximaal gebruiken ?
  • Is het IP-address wat je krijgt een fixed IP-address of dynamisch ?
icon

Beste antwoord door Sander 17 September 2018, 10:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi @Sijpkes,

Tof dat je bij ons komt buurten! Ik help je graag verder.

  • Je kunt maximaal 5 mailboxen hebben. Bij de aanvraag maken we er al direct eentje voor je aan. Per mailbox kunnen er vervolgens 5 aliassen bestaan. In totaal kun je dus 25 e-mailadressen hebben die eindigen op @t-mobilethuis.nl.
  • De maximale opslagruimte voor e-mail bedraagt 2 GB. Deze opslagruimte geldt voor alle mailboxen samen.
  • Wij werken met dynamische IP-adressen. In de praktijk blijkt dat zo'n adres vrij lang hetzelfde blijft, maar deze kan per sessie wisselen.
Ik hoop dat de antwoorden voldoen aan je verwachtingen. Ik wil je dolgraag verder helpen en allerlei mooie dingen aanprijzen die bij onze abonnementen gelden. Ik zal mij inhouden en alleen verwijzen naar een mooie opsomming op onze site: Voordelen van alles-in-één.

Meer vragen: laat mij weten! 😀

Hoi @Sijpkes,

Tof dat je bij ons komt buurten! Ik help je graag verder.
 

  • Je kunt maximaal 5 mailboxen hebben. Bij de aanvraag maken we er al direct eentje voor je aan. Per mailbox kunnen er vervolgens 5 aliassen bestaan. In totaal kun je dus 25 e-mailadressen hebben die eindigen op @t-mobilethuis.nl.
  • De maximale opslagruimte voor e-mail bedraagt 2 GB. Deze opslagruimte geldt voor alle mailboxen samen.
  • Wij werken met dynamische IP-adressen. In de praktijk blijkt dat zo'n adres vrij lang hetzelfde blijft, maar deze kan per sessie wisselen.

Ik hoop dat de antwoorden voldoen aan je verwachtingen. Ik wil je dolgraag verder helpen en allerlei mooie dingen aanprijzen die bij onze abonnementen gelden. Ik zal mij inhouden en alleen verwijzen naar een mooie opsomming op onze site: Voordelen van alles-in-één.

Meer vragen: laat mij weten! 😀

Hallo Sander,

Mag ik aannemen dat het aantal mailboxen & aliassen óók geldt voor de glasvezel pakketten welke thans worden aangeboden?

Hallo Sander,

Mag ik aannemen dat het aantal mailboxen & aliassen óók geldt voor de glasvezel pakketten welke thans worden aangeboden?

Klopt helemaal. Hierin is niets veranderd in de tussentijd dus kan je nog steeds maximaal 5 accounts aanmaken en ieder account voorzien van maximaal 5 aliassen.

Reageer