Beantwoord

Waar blijft mijn starterspakket na 1,5 maand wachten

  • 21 April 2020
  • 5 reacties
  • 221 Bekeken

13 maart heb ik me overgeschreven ivm verhuizen. 18 maart kreeg ik de mail dat de modem was ontvangen. Daarna is 't stil..... Meerdere keren gebeld waar m'n pakket blijft ivm dat ik hier glasvezel heb. Elke keer krijg ik een ander verhaal te horen.... Ik ben nu op 't punt dat ik heel boos word vooral als ik lees dat andere wel hun starterspakket hebben ontvangen. Telkens word 't naar de technische dienst een mail de vraag gestuurd waar ik tot heden nog steeds niks van heb gehoord. Ik vind dit dus echt NIET kunnen in deze tijd..... Ik kan niet eens m'n dingen thuis doen voor m'n werk..... We zijn nu 1,5 maand verder en ik word steeds aan 't lijntje gehouden.... Nog steeds geen internet..... Nog steeds m'n aanvraag in behandeling? Ik heb nu extra kosten erbij gekregen met extra internet mb kopen op m'n telefoon...... Dit kan echt niet. Constant aan de telefoon waar is m'n pakket en wanneer krijg ik mijn internet......... HELE BOZE KLANT NU!!!!!! 

icon

Beste antwoord door Piotr 22 April 2020, 11:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hey @Bianca85,

Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan! Dit pakket had al lang bij je gearriveerd moeten zijn, mijn oprechte excuses dat je hier achteraan moet gaan. :disappointed: Zojuist heb ik dit probleem direct geëscaleerd en een verzoek ingediend om je pakket zo snel mogelijk te laten versturen. We gaan er alles aan doen om het installatiepakket naar jou toe te sturen. Ik wil je bedanken voor je geduld, het pakket komt zo spoedig mogelijk jouw kant op! Ben je ook in het bezit van een mobiel T-Mobile abonnement? In dat geval bied ik je graag een Unlimited Voucher aan waarmee je als noodoplossing kunt internetten. 
 

Hoi nee mijn account van de telefoon kan ik nog niet gebruiken pas na 6 mei. Maar ik zal braaf weer wachten en hopen dat 't nu langzaam waar is dat 't eraan komt. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Bianca85, bedankt voor je geduld en top dat Piotr er vaart achter heeft gezet. Jouw installatiepakket zal nagezonden worden zodra dit mogelijk is. Indien je de hardware van het oude adres nog niet geretourneerd hebt, kan deze tijdelijk aangesloten worden op het nieuwe adres. Zo heb je in elk geval nog een noodoplossing. Laat het ons weten wanneer we iets voor je kunnen doen. De Community zit altijd voor je klaar! 💪

@Jason dat gaat dus niet ik had een DSL nu heb ik glasvezel dus heb ik geen internet. Dus geen noodoplossing....... 😠 En hoe lang gaat dat duren? Dat nazenden? 

Reputatie 7

Hi @Bianca85, ik heb op dit moment geen exacte datum maar we werken er met man en macht aan om het pakket zo snel mogelijk bij je te krijgen, excuses voor de vertraging!

Reageer