Beantwoord

Waarom brandt mijn WAN lampje niet?

  • 5 October 2018
  • 5 reacties
  • 1025 Bekeken

Ik heb zojuist alles geïnstalleerd volgens de instructievideo's, nadat de startdatum van mijn abonnement is ingegaan. Helaas knippert mijn WAN lampje niet, waardoor ik dus geen WiFi en hoogst waarschijnlijk ook geen TV heb. Is er iemand die mij hierbij kan helpen?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Joshua
icon

Beste antwoord door Marcel MCi 5 October 2018, 21:06

Bekijk origineel

5 reacties

Dit zijn de enige aansluitingen die ik in mijn woonkamer heb. In de meterkast zit verder niks.
Reputatie 7
Badge +2
Hallo Joshua,

Heb je de rechter aansluiting op het isra-punt ook geprobeerd? Het kan een paar minuten duren voordat het wan lampje gaat knipperen.

Mvg. Marcel
Hallo Marcel, bedankt voor je reactie.
Ik heb niet de aansluiting op het isra-punt geprobeerd. Staat dit ook in het installatiefilmpje?
Want naar mijn idee kwam het isra-punt niet overeen met het installatie filmpje.
Overigens ben ik al een paar uur verder en nog steeds geen internet.
Reputatie 7
Badge +2
De foto die je toont is in jouw geval het isra punt inderdaad iets anders als in de meeste gevallen. Links of rechts kan actief zijn.
Reputatie 7
Hi joshuamb,

Is het gelukt met de goede tips van Marcel MCi? Ik ben benieuwd of jij al online bent via T-Mobile Thuis en of ik hierin nog iets voor jou mag betekenen. Ik hoor het graag van je!

Reageer