Beantwoord

waarom geeft T-Mobile zulke slechte service? en laat nieuwe klanten barsten?


V

rijdag netjes T-Mobile thuis geïnstalleerd dat dacht ik dus, nee werkte niet dus bellen met t mobile Thuis.
Het lampje van de wereld bol werd niet geel maar rood.
Antwoord T-Mobile wij ja ik kan het modem ook niet bereiken vanaf hier wij ik geeft u een link daar kan u een monteur aanvragen. Ok zaterdag ochtend 09.00 gebeld .... monteur kan over 3 weken! What 2 weken antwoord het is druk dus weer T-Mobile bellen wij ja uch daar kunnen wij niets aan doen echt geloof ons maar, dus vraag ik voor een tussen oplossing meneer sorry is er niet u moet gewoon blijven zeuren bij dat bedrijf.
Ja als u T-Mobile simkaart had kon ik wat voor u doen nu sorry ik kan niets.
What the f.. ik ben vrijdag klant geworden en ik moet zelf voor een monteur zorgen, ik moet zelf alle kosten maken welke ik nu maak vanwege internet en bellen
Ik moet zelf de problemen oplossen welke ik niet gemaakt heb maar T-Mobile.
Dat T-Mobile het druk heeft zien ik als klant moet soms 40 min wachten op eindelijk contact met klanten service!
Wat ontzettend waardeloos en wat slecht dan T-Mobile dat ze geen alternatief hebben en nieuwe klanten niet HELPEN maar gewoon zeggen sorry u moet maar wachten?
T mobile ik ga als nog mijn abonnement opzeggen zonder extra kosten en zal via consumentenbond en radar- kassa en ombudsman deze wan praktijk kundig maken .

Ik ben woedend!dit is nu al 3 dagen

icon

Beste antwoord door Brian 3 July 2019, 16:58

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
@H.kuijper Welkom op het forum.

Balen dat het niet werkt. Weet je zeker dat je alle kabels goed hebt aangesloten?

Door de beter stap je over weken is het erg druk bij T-Mobile. Doordat ze ook nog een probleem kregen met de verzending met de installatiepakketten, kreeg Guidion een achterstand. Dat is wat er aan de hand is. Ik snap dat dit niet jouw probleem is, je wil gewoon gebruik maken van je verbinding.

Van wat ik begrepen heb uit een ander topic kun je als je Guidion belt aangeven dat je graag gebeld wordt als er een afspraak uitvalt. Misschien komen ze dan wat eerder.

Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile. Veel problemen kunnen we onderling wel oplossen, maar als T-Mobile nodig is dan springt er een Moderator bij. Ze lezen in ieder geval mee en een reactie duurt gemiddeld 24/48 uur maar door de drukte kan dit wat langer zijn.

Als je hier alvast je abonnementnummer invoert kunnen ze meteen kijken wat ze voor je kunnen doen. Alleen T-Mobile kan dit zien, wij klanten niet.
Reputatie 7
Badge +1
T.s. heeft in mijn ogen volkomen gelijk in zijn situatie stel dat midden in de winter je verwarmingsketel stuk gaat en je belt je installateur om een nieuwe te plaatsen, en je krijgt als antwoord we komen over een week of 3 wel eens langs, dan kun je zo naar een andere installateur, jammer genoeg kan dat bij internet niet zou wel heel goed zijn als dat wel kon.

Alle eerlijkheid gebied me om te zeggen dat ik al sinds januari 2014 heel tevreden ben met T-Mobile thuis (v.h. Vodafone thuis) maar als ik de klachten van de laatste tijd lees zou ik wel heel erg twijfelen of ik op dit moment klant van T.M. zou worden.

En dat het momenteel druk is bij T.M.is echt een dooddoener een dienstverlenende instantie zoals providers horen hier gewoon op te anticiperen, doen de zorgverzekeraars toch ook aan het eind van het jaar als men kan overstappen.
Reputatie 4
Gelukkig is internet niet een belangrijke levens behoefte zoals gas of elektra tijdens de winter.

Ja het is niet leuk, dat begrijp ik zeker. Ook niet fijn dat in het begin problemen was met versturen van de modems.

Maar wat ik denk dat het gebeurt is, is dat ze niet zo veel klanten hadden verwacht die een monteur nodig zouden hebben.

Van wat ik hier in het forum zie, zijn veel mensen die al jaren bij de kabelboer zitten, en in de loop des jaren is de ISRA en andere telefoon aansluitingen beschadigd, verplaatst of verwijderd waardoor een monteur bij die mensen thuis nodig is. Terug naar je analogie van CV tijdens winter, wat veel mensen niet weten of begrijpen is dat aan je kabel en telefoon aansluiting zitten niet toegestaan is, net zoals bij je elektra of gas aansluiting, bij KPN staat gewoon geregistreerd dat een kabel naar binnen loopt, als niemand aan die kabel zit, gaat die waarschijnlijk niet van zelf kapot, hoe oud dat ding ook is.
Reputatie 6
@Rena_chan Internet is (nog) geen eerste levensbehoefte.

Maar er zijn signalen dat ze dit willen gaan veranderen. Je hebt voortaan voor zoveel dingen internet nodig, dat het niet meer weg te denken is uit ons leven.
Als internet een eerste levensbehoefte word gaat de mensheid toch best wel een verkeerde kant op.

Eerste levensbehoeften zijn een glas water en een droge snee brood, de rest is extra als je er koffiebonen doorheen wil of een plak kaas op dat brood.😜

We zijn verwent dat is het probleem, we denken dat dingen van levensbelang zijn, maar die zijn gewoon gemakkelijk en maken het leven aangenamer.
Reputatie 7
Hi @H.kuijper, ai dat is geen lekkere binnenkomen. We doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk weer online te krijgen en ik zie dat mijn collega je ondertussen al een voucher heeft gestuurd zodat je tijdelijk internet via je mobiel verbinding hebt.

Wat je vaste verbinding betreft zou ik graag nog wat met je nalopen. Waar heb je de modem op dit moment op aangesloten? Zit deze rechtstreeks op het ISRA-punt (het aansluitpunt waar het internet 'van buiten' de woning binnen komt) in de meterkast of heb je deze toevallig op een wandcontactdoos aangesloten? Als dat laatste het geval is probeer het dan even rechtstreeks op de ISRA. Soms is het wat lastig om te zien wat het precies is, je kan hier eventueel een foto plaatsen, dan kijk ik graag met je mee!
Er is nu niets aan gesloten ik heb geen signaal, volgens een goede vriend van ons die werkt bij KPN als monteur is alles wel goed aangesloten.
Kpn gebeld vanuit hun staat er geen signaal meer op jongens wat is dit toch .
Een bonnetje is leuk maar ook dit is een doekje voor het bloeden, vanuit Guidion heb ik nu 2 verschillende dagen en tijden ontvangen.
Hmm donderdag 4-7 18.00 -20.00 toen werd het tussen 16.00- 18-00.
Gisteren mail ontvangen zou 3-7 worden tussen 18.00-20.00 dus maar weer even gebeld, nee is toch 4-7 tussen 18.00 - 20.00 uur.
Ok het is chaos begrijp ik maar doe ff beter je best.
Reputatie 6
@H.kuijper Gewoon de afspraken laten staan. Liever 2 monteur en dan geen monteur.
Reputatie 7
Hi @H.kuijper, zo te zien is het gelukt met de installatie, helemaal goed? Wat bleek nou uiteindelijk de boosdoener te zijn?
Hoe kan ik een tv ontvanger retour sturen?
Heb er nu 3 voor 2 tv's.
Betaal er nu voor dus 1 kan retour.
Graag hoe je dit kan en moet regelen
Thanxs
Reputatie 6
@H.kuijper Waar de apparatuur naartoe gestuurd moet worden, staat hier.
Reputatie 7
Hey @H.kuijper,

Ik zie dat je twee TV Boxen hebt zonder opnamefunctie en ééntje met. Van welke TV Box wil je graag afscheid nemen? Laat het me weten dan zorg ik ervoor dat het in orde komt!
Ik heb er al 1 verpakt en verzend klaar gemaakt die wordt vrijdag verzonden

Reageer