Beantwoord

Waarom geen korting op Activatiekosten, terwijl dit in juni 2020 wel kon!

  • 25 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Al jaren trouwe T-Mobile klant en sinds 2 maanden ook T-MOBILE thuis.

Bij het afsluiten van mijn T-Mobile thuis, heb geen Activatiekosten hoeven te betalen.

Nu heb ik sinds kort bij mijn moeder thuis, ook jaren trouwe T-Mobile klant, haar abonnement omgezet naar T-Mobile thuis. Nu wordt er bij haar wel de Activatiekosten in rekening gebracht, waarom is dat?

 

 

icon

Beste antwoord door Brian 26 augustus 2020, 15:56

Hi @Ricardo_N Wat @Waqqas zegt klopt helemaal. Vorig jaar hadden we een ander aanbod waarbij je inderdaad korting krijg op de aansluitkosten. Inmiddels zijn we over gegaan op een ander aanbod waarbij je de snelst mogelijke aansluiting krijgt voor maar € 25,- per maand! Dit is in veel gevallen veel voordeliger dan de oude situatie maar je betaalt nu inderdaad wel éénmalig de activatie (en in het geval van glasvezel ook installatie) kosten. Dit zijn kosten die wij ook daadwerkelijk maken om je aan te sluiten op het netwerk. :wink:

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Ricardo_N 

In Juni waren er de GoGoGo deals waarbij er geen activatie kosten werden gerekend voor T-Mobile thuis.

Momenteel lopen die deals niet en dat kan de oorzaak zijn.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Ricardo_N Wat @Waqqas zegt klopt helemaal. Vorig jaar hadden we een ander aanbod waarbij je inderdaad korting krijg op de aansluitkosten. Inmiddels zijn we over gegaan op een ander aanbod waarbij je de snelst mogelijke aansluiting krijgt voor maar € 25,- per maand! Dit is in veel gevallen veel voordeliger dan de oude situatie maar je betaalt nu inderdaad wel éénmalig de activatie (en in het geval van glasvezel ook installatie) kosten. Dit zijn kosten die wij ook daadwerkelijk maken om je aan te sluiten op het netwerk. :wink:

Reageer