Beantwoord

Waarom geen korting op Activatiekosten, terwijl dit in juni 2020 wel kon!

  • 25 August 2020
  • 5 reacties
  • 590 Bekeken

Al jaren trouwe T-Mobile klant en sinds 2 maanden ook T-MOBILE thuis.

Bij het afsluiten van mijn T-Mobile thuis, heb geen Activatiekosten hoeven te betalen.

Nu heb ik sinds kort bij mijn moeder thuis, ook jaren trouwe T-Mobile klant, haar abonnement omgezet naar T-Mobile thuis. Nu wordt er bij haar wel de Activatiekosten in rekening gebracht, waarom is dat?

 

 

icon

Beste antwoord door Brian 26 August 2020, 15:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ricardo_N 

In Juni waren er de GoGoGo deals waarbij er geen activatie kosten werden gerekend voor T-Mobile thuis.

Momenteel lopen die deals niet en dat kan de oorzaak zijn.

Reputatie 7

Hi @Ricardo_N Wat @Waqqas zegt klopt helemaal. Vorig jaar hadden we een ander aanbod waarbij je inderdaad korting krijg op de aansluitkosten. Inmiddels zijn we over gegaan op een ander aanbod waarbij je de snelst mogelijke aansluiting krijgt voor maar € 25,- per maand! Dit is in veel gevallen veel voordeliger dan de oude situatie maar je betaalt nu inderdaad wel éénmalig de activatie (en in het geval van glasvezel ook installatie) kosten. Dit zijn kosten die wij ook daadwerkelijk maken om je aan te sluiten op het netwerk. :wink:

Aangezien de prijzen (met ingang van 24 januari 2022) met 15 euro zijn gestegen, kunnen jullie de activatiekosten ook wel weer gratis maken. Immers betaal je nu veel meer voor het zelfde!

Voor 24 januari betaalde je voor 100 Mbit/s i.c.m. een mobiel abonnement van T-Mobile 25 euro. Nu dus 40 euro. Dat is een behoorlijke verhoging.

 

Mijn vraag is, worden de activatiekosten nu weer gratis?

Reputatie 7
Badge +14

Dat zal niet standaard gratis worden. Wel worden dit soort kosten ingezet bij promotionele activiteiten. Dus dan zijn er bijvoorbeeld weer de GOGOGO deals waar aansluitkosten kortingen worden verstrekt. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @V1truv14n, vaak worden de aansluitkosten inderdaad kwijtgescholden wanneer het om nieuwe, promotionele acties gaat, precies zoals hierboven door @eric omschreven wordt. Ik meen dat er in nieuwe ODF glasvezelgebieden sowieso geen aansluitkosten in rekening worden gebracht dus dat is al een mooie opsteker ten opzichte van hiervóór! 😄

Reageer