Beantwoord

waarom heb ik geen tv en internet?

  • 11 juni 2020
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

13 mei een contract afgesloten 25 mei Gideon monteur geweest 11 juni nog een tv en internet.

18 dagen verder en nog geen tv en internet via t-mobile thuis.

Wel heb ik de laatste 18 dagen wat uren versleten aan het bellen met naar de klantenservice. 

ik hoor niks tenzij ik zelf bel. 

Al met al ben ik erg teleurgesteld in T-mobile en vind ik het een PRUTS bedrijf. En aan de excuses en verhalen dat dit zo niet mag gaan heb ik geen zak.  

 

icon

Beste antwoord door David 11 juni 2020, 16:53

@Thomas84 

Je hebt jouw bericht ook al in je eerdere topic geplaatst en daar zal het verder worden opgepakt. Het is niet nodig om hier nieuwe topics over te openen.

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

@Thomas84 

Je hebt jouw bericht ook al in je eerdere topic geplaatst en daar zal het verder worden opgepakt. Het is niet nodig om hier nieuwe topics over te openen.

Dit topic gaat op slot.