Beantwoord

Waarom stuurt T-mobile mij een mail met de melding dat mijn internet gerepareerd is, nadat modem installatie mislukt is, waardoor ik geen internet heb, waardoor ik geen mail kan lezen?

  • 10 July 2019
  • 1 reactie
  • 452 Bekeken

T-Mobile heeft bevestigd dat zij een fout hebben gemaakt bij installatie van mijn glasvezel modem, toen de installatie-monteur een storing bij T-Mobile inschoot (dat mijn glasvezel niet werkte) en T-Mobile vervolgens wel een 'ready-to-perform'-bericht verstuurde aan mijn oude provider, dit prompt mijn internet en telefoon afsloot.
Vervolgens geeft T-Mobile aan naar mij dat ik een mail ontvang van T-Mobile, zodra de glasvezel gerepareerd is. Helaas kan ik door deze storing geen mail lezen.

T-Mobile is toch een TELECOM -bedrijf? Wel eens van een telefoon gehoord: zo'n ding die vroeger een draaischijf had.....?
Maar Helpdesk van T-Mobile geeft: sorry meneer, wij kunnen dit niet doorbellen, alleen een mail sturen.
Wablief, door jullie heb ik geen internet meer, dus ik kan mijn mail niet lezen......

En nee, T-Mobile stuurt dan niet automatisch opnieuw een installatie-monteur om de installatie af te maken. Ja, inderdaad, dan moet ik via internet een nieuwe afspraak maken met de monteur. Nee, dat kan niet telefonisch.... helaas. Ja, dat duurt minimaal 10 dagen, maar het is druk dus waarschijnlijk wat langer.....
Maar ik heb door deze fout van T-Mobile geen internet meer........ En ik moet via internet een afspraak maken..? Ja, u krijgt een mail met daarin een link, waar u op moet klikken...
Maar ik heb geen internet....?
Ja, Sorry....
Zucht....
icon

Beste antwoord door Brian 10 July 2019, 08:31

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Er is al een vergelijkbaar topic aangemaakt, ik stel voor dat we daar verder gaan zodat we alle informatie op één plek houden. Dit topic gesloten.