Beantwoord

Wacht nog steeds op aansluiting

  • 24 July 2020
  • 4 reacties
  • 223 Bekeken

Goedemiddag,

ik heb ruim anderhalve maand geleden een aanvraag gedaan voor een nieuwe T-Mobile thuis pakket. Ik kon in de website een installatie datum kiezen van 25 juni. Inmiddels een maand na die datum en nog steeds niets gehoord over de aansluiting. Ik heb inmiddels 2x gebeld met de klantenservice en die geven aan dat het nog even kan duren. Ondertussen blijft het maar stil en heb ik nog steeds geen zicht op een mogelijke aansluitdatum.

Hoe kan ik meer inzicht krijgen in het proces en wat is de reden dat het allemaal zo ontzettend lang duurt? Bij andere providers was het altijd binnen een paar dagen geregeld.

icon

Beste antwoord door Ginny 25 July 2020, 11:59

Bekijk origineel

4 reacties

Dat het zolang duurt kan verschillende redenen hebben.

Heb je glasvezel besteld en kon je tot 1000Mb kiezen, dat is ODF, een eigen verbinding van T-Mobile, dan ben ik bang dat de boel vol zit in de centrale, en dan is het wachten tot er een slot vrij komt.

Bij de rest, ADSL en WBA glasvezel, dat is een verbinding via KPNNetwerk zou het gewoon snel geregeld moeten kunnen zijn.

Dat het zolang duurt kan verschillende redenen hebben.

Heb je glasvezel besteld en kon je tot 1000Mb kiezen, dat is ODF, een eigen verbinding van T-Mobile, dan ben ik bang dat de boel vol zit in de centrale, en dan is het wachten tot er een slot vrij komt.

Bij de rest, ADSL en WBA glasvezel, dat is een verbinding via KPNNetwerk zou het gewoon snel geregeld moeten kunnen zijn.

Het gaat om een ADSL verbinding

Vreemd, hoop dat een moderator een antwoord heeft.

Reputatie 6

@rbakkers Welkom om de Community! Ik ga graag kijken waarom jouw aanvraag zo lang duurt. Omdat je geen klantgegevens in je profiel hebt achtergelaten, wil ik je vragen of je mij een privébericht wil sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Dan kan ik direct op onderzoek uit!

Reageer