Beantwoord

Wachten al 3 weken op installatie pakket


Installatie media convertor is op tijd afgerond, slechts 4 media converters geleverd, hoezo controlle?, i.p.v compleet installatie paket. Nu 4 telefoontjes verder nog geen zicht op enige vooruitgang van restant installatie paket.

Ziggo beëindigt hun diensten over een week !!.

Ik heb nu al spijt dat we overgestapt zijn, we worden alleen maar aan het lijntje gehouden, ik denk dat ik T-Mobile niet gauw zal aanbevelen als het ter sprake komt.

icon

Beste antwoord door Piotr 22 April 2020, 12:00

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7

Hey @Leenaars,

Ik vind het jammer dat je met zo'n gevoel bent overgestapt naar ons. :disappointed: Ik wil er alles aan doen om dit gevoel bij je om te draaien! Nu zie ik dat er momenteel een taak openstaat bij onze technische dienst en we er alles aan gaan doen om je volledige installatiepakket alsnog zo spoedig mogelijk bij je te bezorgen.
Met de overgang naar een nieuwe leverancier zijn er vertragingen opgetreden bij sommige klanten, waaronder jij spijtig genoeg ook de dupe van bent geworden. Zodra je het volledige installatiepakket hebt ontvangen kun je de resterende media converters kosteloos naar ons retourneren. Sorry voor het ongemak, maar we gaan dit oplossen voor je!

Ben benieuwd donderdag middag nu, was mij verzekerd dat ik vrijdag het resterende installatie pakket zou ontvangen. Vraag mij af waarom je als nieuwe klant zo in de maling wordt genomen.

beloofd wat voor de toekomst!

Reputatie 7

Hi @Leenaars

 

Goed nieuws: het pakket is onderweg en zal eind van deze middag geleverd worden. 

 

Superfijn dat onze monteur ook een leenmodem heeft geïnstalleerd waardoor jij alsnog direct online kon. Je kunt het modem dat je nu ontvangt direct aankoppelen, alsmede de TV Boxen. Excuus voor de vertraging. 

 

De hardware kun je retoursturen via dit topic: retourpakket. Bij vragen, laat het ons weten: we staan voor je klaar! 

Pakket zonder aankondiging vrijdag ontvangen, geen track en tracé, geen aankondiging in my t-mobile, geluk dat wij thuis waren.

installeren verliep vrijwel zonder problemen plug en play.

Hebben 2x de amino aria 610x ontvangen, hebben verschillende sites bezocht en handleidingen doorgenomen, 

zover als ik kan zien zit hier geen opname functie op, hebben wel 2 boxen besteld met opname functie!.

Kan natuurlijk een foutje zijn bij het inpakken, en een slechte controle van het pakket voordat het de deur uitgaat,

maar kan natuurlijk ook zijn dat er helemaal geen boxen op voorraad zijn met opname functie! 
en dat ze maar wat opsturen om van het gezeur af te zijn.

Reputatie 7

Hi @Leenaars,

 

Ik heb het direct uitgezocht en zie dat er bij de bestelling twee interactieve TV Boxen zonder opnamefunctie zijn besteld. Ik kan je geruststellen, we vullen de installatiepakketten niet zomaar. Mijn excuses dat het bij jou onverhoopt in eerste instantie toch is misgegaan. 

 

Op dit moment zijn inderdaad de TV Boxen met opnamefunctie net beschikbaar, dus mocht je ze graag omwisselen, dan is dit momenteel niet mogelijk. Wel is er met Terug Kijken en Begin Gemist al veel mogelijk. Ik verwacht dat we snel weer opnamefunctie beschikbaar hebben!

Goedemiddag Sander,

ik denk dat er een communicatie probleem is tussen ons en de t-mobile winkel in Almere, wij hebben een advertentie te zien gekregen met een plaatje waarop stond “Eerste tv box gratis + opnemen en pauzeren 5 euro per maand.” Wij hebben dus aangegeven dat wij dit wilde, en een 2e tv- box extra a 5 euro, wij betalen dan ook 15 euro interactieve televisie en 2x 5 euro voor de tv-boxjes. Wij waren niet overgestapt als wij hadden geweten dat er niet kon worden opgenomen, mijn werkzaamheden verricht ik op onregelmatige tijden ook avonduren, en kijk dan als het mij uitkomt.

 


 

 

En dat is dus waar het mis gaat, opname boxen zijn er niet meer, en het nieuwe TV platform waarmee je kunt opnemen in de cloud heeft vertraging waardoor men iets aanbied wat niet beschikbaar is, dit had allang opgelost moeten zijn en naar alle winkels en op de site goed moeten gecommuniceerd, en goede communicatie gaat het nogal mis mee, zelfs intern.

 

PS, je betaald voor de tweede box 10 euro extra als je daarmee ook wilde opnemen, het waren andere boxen met een HDD, je kan dus ook niet op de errste opnemen en dan op de andere het kijken, dat gaat later wel lukken als de cloud eindelijk eens gelanceerd word.

Reputatie 7

Hi @Leenaars

 

Verwarring is nooit goed. Ik zie dat in de bevestiging die we direct na de bestelling hebben verstuurd ook staat dat het gaat om gewone TV Boxen en niet op boxen met opnamefunctie. Heb je deze gecontroleerd op juistheid? 

 

Ondanks het verhaal van @Doornekamp33 kan ik je garanderen dat we niets aanbieden wat we niet kunnen waarmaken en je ook niet factureren voor de duurdere boxen. Doordat de TV Boxen niet meer voorradig waren, kon je deze namelijk ook niet meer bestellen. Door de crisis is ons nieuwe TV platform vertraagd, maar we hopen dit snel te kunnen lanceren. Dan kun je de opnamefunctie activeren. Tot die tijd is Uitzending Gemist het beste alternatief. Kijk ook op TV Anywhere, soms kun je daar meer programma's terugkijken dan via de TV Box. 

Internet prima kan niet anders zeggen.

televisie een grote ellende nu een aantal malen klant- en pincode ingegeven stroom eraf erop en hopen dat er beeld komt, en dit nu al een aantal dagen. Klanten “service” gebeld u kunt altijd nog via onze app kijken.knipperend blauw ledje en je mag weer proberen te registreren.

Gaat dit een jaar duren? Want ik ben een nieuwe klant, was het jaar maar voorbij, dan kon ik tenminste opzeggen, en betaal ik maar meer en ga terug naar ziggo.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Leenaars, daar gaan we gelijk wat aan doen! We hebben tussen 3 en 8 mei problemen ervaren met het opnieuw registreren van de TV Box bij een aantal klanten. Maar er is een oorzaak gevonden. Ons netwerkteam heeft samen met het TV team de oplossing gevonden! Als het goed is kun je door de box 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten, het euvel verhelpen.
Check ook voor de zekerheid het bestaande TV registratie topic: Problemen registreren TV Box.

Kom je er niet uit? Geen zorgen, geef een seintje en we schieten je zo snel mogelijk te hulp! Stay safe! 💪

Reageer