Beantwoord

wachtperiode, toch tv anywhere

  • 14 August 2019
  • 4 reacties
  • 356 Bekeken

Geachte,
Ik begrijp dat er voor nieuwe klanten een wachttijd is:
  • bedenktijd
  • installatiedatum
Toch zou ik het ontzettend waarderen als je in de tussenliggende periode bijv. al wel toegang krijgt tot TV Anywhere, desnoods tegen betaling. Er is vaak een reden waarom iemand over wil stappen, tv kan daar een van zijn, en alvast in de tussenliggende wachttijd tv te hebben zou in ieder geval bij mij zeer welkom zijn.

groet,
Frederik
icon

Beste antwoord door TAVL 14 August 2019, 13:49

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @inktvis75,

Alvast welkom bij T-Mobile Thuis. Ik weet niet of dat dit technisch te regelen is. Ik ga dat voor je uitzoeken.

Wel kun je jouw installatie versnellen door af te zien van de wettelijke bedenktijd. Dit kun je doen in jouw T-Mobile Thuis Mijn Omgeving. Hiermee start het activatieproces direct. Helpt in ieder geval bij het sneller weer kunnen genieten van jouw favoriete programma's.
Reputatie 7
Badge +4
Huup huup... ben ik weer. Meestal kun je al wel eerder kijken via TV Anywhere. Helaas is niet te zeggen hoe lang van te voren al. Uitgangspunt is enkele dagen voor de installatiedatum, maar heb situaties voorbij zien komen waar het nog eerder was. Dit kan zodra je jouw TV klantnummer en pincode hebt ontvangen of zodra deze op jouw mijn omgeving staan. Dit is helaas niet verder te versnellen.
Reputatie 6
Ik zal je vertellen, verschoot er zelf van. mijn neefje heeft gisteren of eergisteren T-mobile Thuis aangevraagd glasvezel en wordt de 23e aangesloten. Ik heb m nog gevraagd of dan de monteur kwam. Heb het zo snel nog nooit meegemaakt.

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar dat is in Eindhoven.
Reputatie 7
Badge +4
Volgens mij is Eindhoven (grotendeels) ODF, dus eigen netwerkapparatuur van T-Mobile. Dat scheelt een stukje aansturing. 😉

Reageer