Beantwoord

WAN

  • 8 March 2018
  • 8 reacties
  • 829 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Beste tmobile thuis
Mijn installatie datum was 9 mrt, maar ontving een mail met installatie datum 7 mrt.
Naar mijn idee heb ik het juist aangesloten echter brand het wan lampje niet.
Welke dag kan ik wel verbinding verwachten?

Vriendelijke groet
M van Diepen
icon

Beste antwoord door Brian 16 March 2018, 12:48

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hi Marjolein, ik heb het meteen voor je nagekeken en je bent inderdaad op 7 maart aangesloten maar de status in het systeem lijkt te blijven "hangen". Ik heb onze technische dienst ingeschakeld om je verbinding te activeren, excuses voor de vertraging!
Reputatie 7
Hey Marjolein, ik krijg van mijn collega's terug dat de modem niet zichtbaar is, mogelijk is deze toch niet goed aangesloten 🙂 Zou je het nog eens na willen lopen aan de hand van de instructievideo? Ik hoor graag wat het resultaat is!
Beste Brain of beter collega (ik retail)

Het werkt niet en heb het echt goed aangesloten en zelfs gekeken of de aansluiting dsl wel bedraad is haha je weet maar nooit toch.
Heb deze producten afgenomen om ervaring te kunnen delen met onze klanten dat het gewoon top is ben hier ook van overtuigt !
Kan er please een oplossing komen voor mijn verbinding? WAN en internet branden niet! Wil niet het speciale dealer nummer gebruiken voor voorrang dat vind ik niet kunnen, maar wil wel graag een oplossing nu kan ik ook geen tv aansluiten etc :(

In afwachting van een reactie
Bedankt voor je hulp
Vriendelijke groet
Marjolein
Reputatie 7
Hey Marjolein, wat gaaf dat je de proef op de som neemt! 🙂 Ik heb meteen wat zaken nagekeken en er lijkt een probleem te zijn met de binnenkomende verbinding vanaf de straat. Ik heb de netbeheerder ingeschakeld om dit zo snel mogelijk te verhelpen en zij sturen hiervoor een monteur. Je hoeft hiervoor niet thuis te zijn. Ik blijf het voor je in de gaten houden en zodra ik bericht krijg dat het is opgelost neem ik contact met je op!
Beste T-mobile thuis,
Ik heb het zelfde probleem, mijn instalatie datum was 08-03-2018 en alles aangesloten zoals de handleiding maar het WAN gedeelte doet helemaal niks. Wat kan ik hiermee gaan doen?

Met vriendelijke groet,

Sjoerd
Gewoon top 🙌🏻
Reputatie 7
Hey Marjolein, ik zie dat er een afspraak staat voor vanochtend, is het inmiddels gelukt? :)

@SjoerdR Ik heb het ook meteen voor jou uitgezocht en de aansluiting is gelukkig goed verlopen. Ik kan alleen nog geen verbinding krijgen met je modem, ik stuur daarom graag een monteur bij je langs om de aansluiting op je adres te controleren. Onze installateur Guidion gaat daarvoor telefonisch contact met je opnemen!
Reputatie 7
Hey Marjolein, ik zie dat je inmiddels online bent, helemaal goed! Als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten en geniet er van!

Reageer