Beantwoord

WAN brandt niet bij installatie

  • 14 March 2019
  • 5 reacties
  • 649 Bekeken

Vandaag zou ik over op T-mobile Thuis.
Installatie gedaan volgens de handleiding maar WAN lampje gaat niet aan, ook niet knipperen.
Half uur met de klantenservice aan de lijn gehangen maar die konden mij niet verder helpen. Er moet een monteur langskomen volgens hen. Moest zelf afspraak maken maar nu kunnen ze pas dinsdag. Ik heb vandaag internet nodig, moet veel doen voor mijn werk.
icon

Beste antwoord door Brian 18 March 2019, 14:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi @simone1976, zo te zien is het inmiddels al gelukt, de modem is nu ongeveer 12 uur online! De afspraak met onze monteur staat op dit moment nog wel, zal ik deze voor je annuleren? Ik hoor het graag!
Afspraak is geannuleerd. Vanmorgen al gebeld.
Is dit 'vanzelf' opgelost? Ik heb namelijk EXACT hetzelfde probleem en ik zie de 'monteur' bui al hangen.
Nou bij ons ook,

Vandaag uren aan de telefoon gehangen vooral bij Guidion is standaard bellentje rond de 30 minuten wachten voor mij. vervolgens melden ze dat ze pas 16 juli kunnen komen....




T-mobile gebeld voor een oplossingen, hebben ze gewoon koud doorgeschakeld naar Guidion.
Het is voor mij sneller om ergens ander internet aan te vragen dan een oplossing te verwachten.

Probleem bij mij is dat ik een jaren 70 telefoon kabel heb in mijn nieuwe huis. ( heel veel kabels die niet meer worden gebruikt )

En ik weet niet of ik de zwarte draadjes of de witte draadjes moet verbinden voor de internet lijn...
Heb al diverse geprobeerd maar ik ook niet zeker of het huis al goed is doorverbonden bij kpn...

Valt me zwaar tegen van de service van t-mobile.. en vooral de klanten service die niks kunnen doen..

Iemand een idee,
Reputatie 7
Hey @bas_ams, ik zie dat je inmiddels een afspraak hebt weten in te plannen. Hulp is aanstaande!

Hoi @mark.honsbeek, op het moment is het bijzonder druk bij zowel ons als bij Guidion, excuses hiervoor! Heb je ook al eens gekeken op onze installatie instructie pagina? En ben je toevallig in het bezit van een mobiel T-Mobile abonnement? In dat geval bied ik je graag een Unlimited Voucher aan waarmee je de tijd kunt overbruggen.

Reageer