Beantwoord

WAN lampje brand niet

  • 7 September 2018
  • 3 reacties
  • 2439 Bekeken

Hi Tmobile,

Ik heb vandaag de modem kunnen installeren, volgend jullie is die vanaf vandaag actief en het WAN lampje gaat niet branden.

Ik heb gekeken in de meterkast en daar is geen hoofdaansluiting maar wel in de woonkamer, alleen ik zie er nu niets gebeurd.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Gegroet,
Niels Louwes
icon

Beste antwoord door Edwin_H 12 September 2018, 16:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo @NielsLouwes

dat is natuurlijk niet de bedoeling. maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan.
Zou je eens een foto kunnen maken van hoe je het heb aangesloten ? wellicht kunnen we er dan samen uit komen.
Hi,

Zeker, hier zijn een paar fotos.
Ik heb gekeken en de hoofdaansluiting zit in de woonkamer (het is een oud huis), ik heb het gevoel dat de bedrading mischien niet helemaal werkt.

Reputatie 3
Goedemiddag @NielsLouwes

Je foto's zijn heel duidelijk, bedankt daarvoor. Zo te zien heb je aan jouw kant alles goed gedaan.

Misschien heb je inmiddels via een andere weg al contact gehad?

Gaat je WAN lampje helemaal niet aan of knipperen als je het modem uit en weer aan zet? Dat duurt meestal even; eerst gaan Power aan, dan Wifi en eventueel een Lan lampje. Dan zou WAN moeten gaan knipperen.

Het kan zijn dat er iets met de aansluiting aan de hand is, en soms ligt het aan het modem zelf. Ik wil dat graag even bekijken door metingen te doen: Ik kon jouw gegevens met jouw mail adres niet vinden, dus mocht je nog hulp nodig hebben, stuur dan even via het forum of Facebook een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekening en dan ga ik daar meteen achteraan voor jou.

Groeten van Edwin

Reageer