Beantwoord

Wan lampje brand niet

  • 9 April 2019
  • 3 reacties
  • 935 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hi, ik zou vandaag (9april) aangesloten zijn op het internet met tmobile thuis maar het WAN lampje gaat maar niet branden. Ik heb meerdere malen de stekkers eruit gehaald en de modem aan en uit gezet maar niets helpt. Kan iemand mij helpen? Alle filmpjes en installatie tips heb ik al doorgenomen, dankuuuu
icon

Beste antwoord door Brian 11 April 2019, 11:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @Zizi R, ik heb meteen met je meegekeken en zo te zien is het nog niet gelukt. Er komt een signaal binnen maar ik krijg geen verbinding met de modem. Hoe/waar heb je deze aangesloten? Is dit rechtstreeks op het ISRA-punt? (ziet er ongeveer https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/aansluiting-dsl-294817 )
Wat wel eens gebeurt is dat mensen de modem aansluiten op een wandcontactdoos (aansluiting met 4 gaatjes) maar als deze niet verbonden is met het ISRA-punt dan zal hier geen signaal op binnen komen. Je kan hier eventueel een foto plaatsen van hoe het nu aangesloten is, dan kijken we graag met je mee in afwachting van de monteur, mogelijk kunnen we het voor die tijd al oplossen.
Hi! Ik weet niet of mijn wandcontactdoos aangesloten is op het punt. In mijn meterkast zit een ouderwetse en er gaat een kabel vanuit dat ding wel rechtstreeks door de muur naar deze wandcontactdoos. Zie foto’s!

Reputatie 7
Hi @Zizi R,

Bedankt voor de foto's! Hierop is een heel mooi vaste kabelaansluiting te zien. Dit is inderdaad je hoofdaansluitpunt. In deze video laten we zien hoe je het modem hierop kunt aansluiten: Installatievideo.

Is dit te lastig of twijfel je aan de meterkast als locatie voor je modem, dan is het verstandig om te wachten op de monteur.

Hoe dan ook, ik verwacht dat je binnenkort aangesloten bent op ons internet!

Reageer