Beantwoord

Wan Lampje brandt niet

  • 12 maart 2018
  • 1 reactie
  • 840 Bekeken

Beste, vandaag kreeg ik de melding per mail dat mijn internet 2 dagen eerder geactiveerd zou worden. In plaats van 14 maart dus vandaag, 12 maart. Meteen vanavond aan de slag gegaan. Maar het Wan Lampje brandt niet. Ik heb aansluiting met de grijze draad (met rode en blauwe draadjes erin) nogmaals gecontroleerd en dat zit goed. Wat me wel opviel dat het meegeleverde standaardkastje geen andere kleur draden had dan rood en blauw ( dus geen geel en / zwart).
Hoe dan ook, kan zijn dat het account nog niet Is geactiveerd of is er iets anders aan de hand?
icon

Beste antwoord door Brian 14 maart 2018, 16:28

Hi Zigid, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Bedoel je met de gekleurde draadjes de draden van je ISRA-punt (aansluitpunt)? Deze zou je eigenlijk niet moeten zien. Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact op hebt genomen en dat wij de netbeheerder in hebben geschakeld om je ISRA-punt na te gaan kijken, helemaal goed! Als je op dit moment nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hi Zigid, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Bedoel je met de gekleurde draadjes de draden van je ISRA-punt (aansluitpunt)? Deze zou je eigenlijk niet moeten zien. Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact op hebt genomen en dat wij de netbeheerder in hebben geschakeld om je ISRA-punt na te gaan kijken, helemaal goed! Als je op dit moment nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Reageer