Beantwoord

WAN lampje brandt niet

  • 4 maart 2019
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Hallo,

Mijn abonnement voor t-mobile thuis zou 04-02-2019 in gaan. Ik heb de modem al een tijdje geleden geïnstalleerd maar het WAN lampje brandt nog steeds niet, alleen de power en WiFi lampjes staan aan. Ik heb al van alles geprobeerd om dit op te lossen maar het is nog niet gelukt. Ik heb een wandcontactdoos dus ik denk niet dat het probleem bij de installatie ligt.
icon

Beste antwoord door Piotr 7 maart 2019, 15:16

Hey @JaneWes,



Ik ben direct naar je verbinding gaan kijken. Nu zie ik dat je modem gelukkig volledig online is!😁 Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, laat het ons dan weten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2
Hey @JaneWes,

Ik ben direct naar je verbinding gaan kijken. Nu zie ik dat je modem gelukkig volledig online is!😁 Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, laat het ons dan weten.

Reageer