Beantwoord

WAN lampje brandt niet

  • 14 March 2019
  • 3 reacties
  • 840 Bekeken

Goedemiddag,

Gisteren zou ons T-Mobile thuis pakket geactiveerd worden. Echter doet internet/tv het tot op heden niet. Het installatiepakket is op de juiste manier geïnstalleerd; het power lampje brandt, het WiFi lampje knippert en lan 4 knippert ook. Op tv geeft amino het volgende weer; unable to connect to DHCP server. Het probleem is dat het WAN lampje niet aanstaat en niet eens knippert. Ik heb de adapter al 10 sec uit de stekkerdoos gehaald, toen er nog steeds niks gebeurde heb ik het reset knopje ingedrukt en de procedure hiervan opgevolgd. Vanochtend heb ik ook met de klantenservice gebeld en die ‘dachten’ dat het aan de binnenkomende lijn ligt. Het is erg vervelend want door een verhuizing zitten wij inmiddels twee weken zonder internet en hadden wij verwacht dat dit op de beloofde datum zou werken. Nu is er een ‘ticket’ aangemaakt en komen jullie in max 3-5 dagen bij mij terug. Echter zou ik graag zien dat dit probleem vandaag opgelost wordt zodat wij kunnen genieten van ons tv en internet abonnement. Zeker gezien jullie installatie kosten in rekening brengen maar bij ons niets werkt op de afgesproken datum.

Ik hoor graag van jullie! Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 18 March 2019, 13:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Goedemiddag @Hallo09121987 en welkom op onze Community! Ik baal dat jouw oplevering niet van een leien dakje gaat, máár ik ben blij om te zien dat we achter de schermen hard aan een oplossing werken. Een aantal dagen geleden heb je nog contact gehad met de klantenservice, die jou hebben uitgelegd hoe de vork precies in de steel steekt. Op dit moment hebben we contact met de netwerkbeheerder om tot een oplossing te komen. Wanneer er meer bekend is hoor je van ons, dat beloof ik!

Je hoeft je geen zorgen te maken over de kosten, want achteraf zorgen wij ervoor dat je niet teveel betaald! 🙂
Hi Cheyenne,

Bedankt voor je reactie. Vanochtend heb ik een email ontvangen waarin jullie mij hebben verteld dat de diensten vandaag voor 18:00 uur worden opgeleverd. Graag zie ik dan ook dat deze belofte waar wordt gemaakt en dat ik jullie niet vanavond of morgen weer hoef te bellen. Inmiddels is er namelijk al 4x contact geweest met de klantenservice en wachten wij nu al erg lang om gebruik te kunnen maken van de diensten. Ook ga ik er inderdaad vanuit dat wij geen installatie kosten hoeven te betalen.

Nogmaals bedankt. Vriendelijke groet, Charlotte
Reputatie 7
Hey @Hallo09121987,

Ik zie dat er inmiddels een afspraak gepland staat voor komende dinsdag, wel zo fijn! Ook kun je er van uit gaan dat de basis installatie geheel gratis is, daar hoef je je gelukkig geen zorgen over te maken! Laat je ons weten hoe de installatie is verlopen?

Reageer