Beantwoord

WAN lampje brandt niet bij installatie

  • 22 december 2017
  • 5 reacties
  • 1204 Bekeken

hi wij proberen de tmobile thuis te installeren. wan lampje brand niet. al geprobeerd opnieuw te starten maar het werkt niet. wie kan helpen?
icon

Beste antwoord door Sander 24 december 2017, 20:49

Hi jesus61, die WAN lamp hebben we wel nodig. Twee checks:
1) Is de startdatum wel in het verleden? Bij het installatiepakket zit een brief met een opleverdatum. Wanneer was dat? Misschien moet de lijn nog geactiveerd worden.
2) Bekijk deze video eens. Hierin staat veel uitleg over de installatie. Misschien zit hier net jouw oplossing bij!

Geef je ons een update?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Welke modem heb je en heb je Thuis via glasvezel of de telefoonlijn?

Groet,
Telefoomlijn
Reputatie 6
Badge +17
Oké. Waar zit je ISRA (hoofdaansluitpunt) van de telefoonlijn?
Als je die in de meterkast hebt, dan moet je daar ook je modem rechtstreeks op aansluiten.

Een T-Mobile Thuis medewerker kan kijken als de lijn actief is.
Dank voor je hulp.
Reputatie 7
Badge +6
Hi jesus61, die WAN lamp hebben we wel nodig. Twee checks:
1) Is de startdatum wel in het verleden? Bij het installatiepakket zit een brief met een opleverdatum. Wanneer was dat? Misschien moet de lijn nog geactiveerd worden.
2) Bekijk deze video eens. Hierin staat veel uitleg over de installatie. Misschien zit hier net jouw oplossing bij!

Geef je ons een update?

Reageer