Beste antwoord door Sander
Bekijk origineelWAN lampje brandt niet bij installatie
hi wij proberen de tmobile thuis te installeren. wan lampje brand niet. al geprobeerd opnieuw te starten maar het werkt niet. wie kan helpen?
Hi jesus61, die WAN lamp hebben we wel nodig. Twee checks:
1) Is de startdatum wel in het verleden? Bij het installatiepakket zit een brief met een opleverdatum. Wanneer was dat? Misschien moet de lijn nog geactiveerd worden.
2) Bekijk deze video eens. Hierin staat veel uitleg over de installatie. Misschien zit hier net jouw oplossing bij!
Geef je ons een update?
1) Is de startdatum wel in het verleden? Bij het installatiepakket zit een brief met een opleverdatum. Wanneer was dat? Misschien moet de lijn nog geactiveerd worden.
2) Bekijk deze video eens. Hierin staat veel uitleg over de installatie. Misschien zit hier net jouw oplossing bij!
Geef je ons een update?
Dank voor je hulp.
Oké. Waar zit je ISRA (hoofdaansluitpunt) van de telefoonlijn?
Als je die in de meterkast hebt, dan moet je daar ook je modem rechtstreeks op aansluiten.
Een T-Mobile Thuis medewerker kan kijken als de lijn actief is.
Als je die in de meterkast hebt, dan moet je daar ook je modem rechtstreeks op aansluiten.
Een T-Mobile Thuis medewerker kan kijken als de lijn actief is.
Telefoomlijn
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.