Beantwoord

WAN lampje brandt niet bij installatie

  • 7 mei 2018
  • 1 reactie
  • 218 Bekeken

Hallo,

Vanmorgen geprobeerd mijn modum aan te sluiten. Heb alle stappen doorlopen van de handleiding echter brand het WAN lampje nog steeds niet. Hoe is dit op te lossen?

Ik hoor graag van u,

Groetjes,

Nicole Leijser
icon

Beste antwoord door Sander 8 mei 2018, 11:56

Hoi Nicole,



Bedankt voor je bestelling! Nog even en dan kun je genieten van T-Mobile Thuis.



T-Mobile Thuis installeer je binnen no-time zelf. Met onze instructiefilm sluit je alle hardware eenvoudig aan. Hier hebben we een installatievideo voor gemaakt. Dat is altijd een mooi startpunt. Mocht je er niet uitkomen, dan is het verstandig om te controleren wat de startdatum is van je abonnement. Het kan zijn dat deze nog in de toekomst ligt. Ook belangrijk is dat je de kabels juist hebt verbonden. Is er misschien nog een ander aansluitpunt in jouw huis? Zie de video hoe zo'n punt er uit kan zien.



Mocht je er met de installatie toch niet uitkomen, dan staan we klaar voor je. Geef dan precies aan waar je tegenaan loopt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Nicole,

Bedankt voor je bestelling! Nog even en dan kun je genieten van T-Mobile Thuis.

T-Mobile Thuis installeer je binnen no-time zelf. Met onze instructiefilm sluit je alle hardware eenvoudig aan. Hier hebben we een installatievideo voor gemaakt. Dat is altijd een mooi startpunt. Mocht je er niet uitkomen, dan is het verstandig om te controleren wat de startdatum is van je abonnement. Het kan zijn dat deze nog in de toekomst ligt. Ook belangrijk is dat je de kabels juist hebt verbonden. Is er misschien nog een ander aansluitpunt in jouw huis? Zie de video hoe zo'n punt er uit kan zien.

Mocht je er met de installatie toch niet uitkomen, dan staan we klaar voor je. Geef dan precies aan waar je tegenaan loopt.

Reageer