Beantwoord

Wan lampje doet het niet

  • 2 March 2018
  • 6 reacties
  • 629 Bekeken

Hallo,
Ik heb net t-mobile aangesloten omdat vandaag de instalatie datum is. Maar het wan lampje gaat niet aan en heb nu geen tv en internet? Iemand tips?
icon

Beste antwoord door Sterre 7 March 2018, 11:57

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hallo Paulhelderr,

Wat had je hier voor voor internet ?
Het kan zijn dat je bijvoorbeeld niet de juiste aansluiting gebruikt voor het modem.
Zou je eens een foto kunnen maken van het isra punt ?
Reputatie 7
Hi Paulhelderr!

Een warm welkom bij T-Mobile Thuis en op onze Community! Ik heb het direct onderzocht en ik zie dat jouw internetlijn nog niet actief is. Ik zie inderdaad dat meldingen jou vertellen dat jouw installatiedatum 2 maart zou zijn, maar dit is dus niet het geval. Sorry voor de verwarring! Ik verwacht dat deze week jouw lijn opengesteld wordt. Houd je modem dus aangesloten, als je het correct geïnstalleerd hebt dan gaat het WAN-lampje vanzelf branden!
Reputatie 7
Hoi Paulhelderr!

Ik heb het bij onze technische dienst gecheckt en zij vragen of jij jouw aansluiting van het modem kan checken. Op onze website staat een instructie die je kan helpen bij het aansluiten. Mocht je hier niet uitkomen, laat het ons weten! Hidden.nld is de beste in het herkennen of je het juiste punt te pakken hebt. Het enige wat hij nodig heeft, zijn foto's. Succes!
ik heb een vraagje: Ik ben bezig met het te instaleren van mijn t-mobile thuis pakket. Maar ik kom er niet uit.. Ik heb alle stappen gevolgd zoals als aangegeven maar het werkt nog steeds niet. In de beschrijving staat dat na instalatie het "wan" lichtje moet gaan knipperen, maar die doet bij mij helemaal niets. En in de beschrijving staat dat mijn tv vraagt om het klantenummer + tv pincode in te voeren, maar dat vragen ze bij mij ook niet.. Ik kom er niet uit

Met vriendelijke groet,

SjoerdR
Reputatie 7
Hallo SjoerdR,

Zolang het WAN lampje niet gaat branden zal de tv box niet om een klant nummer vragen.
Misschien is het handig om even na te gaan hoe het is aangesloten. als je foto's plaatst dan kunnen we je misschien snel verder helpen.
Reputatie 7
Hi SjoerdR, ik heb je zojuist in een ander topic van antwoord voorzien, ik stuur graag een monteur naar je toe! Het is handiger om je vraag binnen één topic te houden, zo houden we de reacties en antwoorden allemaal mooi op één plek! 😉

Reageer