Beantwoord

WAN-lampje knippert niet

  • 29 January 2019
  • 3 reacties
  • 791 Bekeken

Hallo,

Vorige week woensdag het installatiepakket ontvangen. Vanaf gisteren 18.00 zou internet opgeleverd moeten zijn. Ik heb het pakket geïnstalleerd (ja, zoals in de installatievideo; die heb ik meermaals bekeken). Het WAN-lampje knippert echter nog steeds niet na 24 uur. Power en wifi knipperen wel. Ook heb ik de modem al eens uit en aan gezet (met minimaal 10 seconden er tussen).

Is mijn internetlijn wel geactiveerd? Wat moet ik doen om dit op te lossen? Aangezien ik al 3 weken zonder internet zit heb ik er nogal haast bij ivm mijn studie. Ik zie graag een oplossing tegemoet...

Groetjes,
Paulien
icon

Beste antwoord door Sander 30 January 2019, 21:40

Bekijk origineel

3 reacties

Dag Sander! bedankt voor je reactie. Klopt, de verbinding doet het! Het is gelukt.
Er is geen monteur langsgeweest, deze zou vrijdag komen maar omdat de wifiverbinding het gisterenavond ineens deed heb ik deze afgebeld. Hopelijk kun je dat goed in het systeem zetten zodat ik niet eventuele extra kosten moet betalen.
Dankjewel!
Reputatie 7
Hoi @pauliensoeterboek,

Graag kijk ik met je mee! Ik zie dat er vandaag een monteur is geweest en ik zie dat je modem inmiddels verbinding heeft. Dat is goed nieuws! Maar ik hoor het graag van jou of het nu ook daadwerkelijk werkt.
Reputatie 7
Badge +3
@pauliensoeterboek

Als mede klant weet ik maar al te goed hoe vervelend het is om geen internet te hebben als dat juist zo hard nodig is.
Zo te zien heb je al zelf wat ondernomen om te kijken of met een power down / power up het modem wel on line zou willen komen.

Heb je al contact gehad met de helpdesk over je probleem, want dat is wel een eerste stap bij problemen.

Ga in ieder geval even @Sander of @Brian of @Piotr die hier moderators zijn even meenemen om je topic op te pakken en te kijken wat er schort.

Is geen garantie dat het probleem morgen is opgelost, maar gaat om de aandacht ervoor.

Reageer