Beantwoord

Wanneer emailadres t-mobilethuis.nl actief?

  • 2 January 2020
  • 6 reacties
  • 311 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Dag,

vorige week overgestapt van Tele2 naar T-mobile. De aansluiting wordt 3 februari 2020 actief. Bij het overstappen een nieuw emailadres gekregen ...@t-mobilethuis.nl. Per wanneer is dat emailadres actief? Via webmail inloggen lukt namelijk niet, zodat ik mijn mail niet kan lezen die op dit mailadres binnenkrijg. En ik wil bedrijven en vrienden informeren dat ...@t-mobilethuis.nl voortaan mijn nieuwe emailadres is.

 

groet

 

Knud

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 January 2020, 15:28

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Knud84 

Het @t-mobilethuis.nl email is actief zodra je abonnement in gaat dus op 3 februari zodra je verbinding is opgeleverd.

Weet je zo voldoende?

Ja, dank. ook voor snelle reactie.

Reputatie 7
Badge +16

@Knud84 Goedemorgen en beste wensen, hopelijk heb je een prachtige jaarwisseling gehad. :grin: Wat gaaf dat je klant bent geworden, welkom bij de club en op de Community! :smile: Wat Waqqas aangeeft, klopt helemaal. Vanaf 3 februari kun je ook je T-Mobile Thuis e-mailadres gaan gebruiken. Als we in de tussentijd iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar!

Reputatie 7
Badge +5

@Knud84 

Weet je wel zeker dat je dat ..@tmobilethuis e-mailadres aan iedereen wil gaan doorgeven.

In de huidige tijd, waarbij het mogelijk is om (makkelijk) van internet aanbieder te wisselen, is het aan te raden om een provider onafhankelijk (gratis) e-mailadres aan te maken.

Indien je later besluit om van provider te wisselen behoud je in dat geval dat e-mailadres.

Een e-mailadres aanmaken kan bijvoorbeeld bij Microsoft met een outlook.com of hotmail.com. Ook de grote spioneerder Google heeft zijn gmail.com mogelijkheid. Maar ook mail.com of yahoo.com zijn aanbieders. Er komt dan wel reclame op je scherm maar op zich valt daar mee om te gaan. Als je de er een paar euro per maand voor over hebt is zelfs de reclame te verwijderen.

Eventuele e-mail die binnenkomt op het tmobilethuis adres kan met een simpele instelling doorgestuurd gaan worden naar dat algemenere adres, zodat je kennis kan blijven nemen van je rekeningen :grin:

De consumentenbond link met uitleg

En met de spam die heden ten dage rondgestuurd wordt door Afrikaanse koningen die jou (na betaling) deelgenoot willen maken van hun miljarden is het zelfs aan te raden nog een extra e-mail adres aan te maken zodat je serieuze e-mail via het ene adres afhandelt en aanmeldingen op websites of dergelijke alleen via dat andere adres. Winkels (web en fysiek) waar je wat aankoopt hebben ook graag jouw e-mailadres om je vol te stoppen met hun aanbiedingen.

Mijn simpele regel, xx@outlook.com is mijn serieuze adres en @gmail.com mogen al die aanbiedingen naartoe.

Dankjewel Yalerta. Precies waar ik nu over zit na te denken. Ik kies liever niet voor Google of Microsoft en wil ook best betalen voor een reclamevrij email.

Reputatie 7
Badge +5

@Knud84 

Jaren terug heb ik een eigen e-mail server gedraaid voor 2 organisaties. Dit gebeurde niet open op het Internet maar via een doorschakel service van een “professionele” internet provider. Weinig last ondervonden van hacks e.d. Toch besloten om alles in de “cloud” onder te brengen bij Microsoft omdat voor één organisatie er een nagenoeg gratis (gesponserd) office365 abonnement aangeschaft kon worden.In het begin even wat hikjes ondervonden omdat Microsoft nog in de ontwikkelfase van hun office365 zat. Inmiddels al jaren een tevreden gebruiker van deze “gesponsorde - betaalde” service. Hun spamfilters vangen veel onnodige mails op.

Dus ik had er daarom ook geen moeite mee om o.a. outlook als e-mail provider voor te stellen.

 Als je bezwaren hebt tegen Microsoft en of Google kun je ook bij Apple terecht voor een @icloud.com adres. Maar ook Apple is een Amerikaanse geld(wolf) machine. Maar wel sterk met het proberen jouw privacy te beschermen.

En dan is er ook nog Proton mail Ik heb daar geen ervaring mee.

En voor de compleetheid nog wat meer

Bedenk dat er in communicatie 2 zijden zijn. VerZender en Ontvanger visa versa. Kun je zelf alles goed op orde hebben maar als de andere kant dan jouw e-mail adres lekt word het toch mogelijk dat ze jouw mailbox gaan voorzien van bergen nutteloze informatie.

Reageer