Beantwoord

wanneer heb ik internet?????

  • 21 August 2019
  • 26 reacties
  • 779 Bekeken

Op 17-7-2019 overgestapt van Ziggo naar T-mobile. Ziggo liep 18-8-2019 af en had duidelijk aangegeven dat ik vanaf 18-8-2019 thuis internet wilde.. maar nog steeds geen wifi thuis. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice ze verwijzen het probleem naar Kpn en weten ook niet wanneer ik internet heb. Erg jammer dit had betere service verwacht van T-Mobile! Heb er echt spijt van, na een jaar contract ga ik zeker overstappen naar een ander provider en mijn telefoon abonnement loopt ook gelukkig in Januari af bij T-mobile! Wat een gedoe, wat een ellende dit allemaal! We zijn gvd in 2019 man!
icon

Beste antwoord door Brian 30 August 2019, 10:40

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Hi @cihadtule, we doen er alles aan om je zo snel mogelijk online te krijgen! Ik zie dat mijn collega je in de tussentijd al van een 7 dagen unlimited code heeft voorzien zodat je je mobiele abonnement kan gebruiken als hotspot. Excuses voor de vertraging!
Hey Brian,

Inmiddels heb ik een email gekregen van jullie kant en gelukkig kan in internetten vanaf 12-8-2019. Wat ben ik blij zeg. Oh shit het is vandaag 23ste.. 🤦‍♂️

Mensen, lees eerst deze forum voordat je een abonnement neemt bij T-mobile en trap er niet in.. Mijn eerste en de laatste jaar/fout bij T-mobile.


Beste heer Tule,

We hebben je onlangs laten weten dat je binnenkort zelf je diensten kunt installeren. Daar is niks aan veranderd. Alleen de datum vanaf wanneer je kunt installeren, is veranderd naar 12-08-2019. De verbinding wordt op die dag voor https://about:blankopgeleverd.

Hulp bij installatie
T-Mobile Thuis installeer je binnen no-time zelf. Met onze installatievideo of de stap-voor-stap instructie sluit je alles eenvoudig aan zoals het hoort. In My T-Mobile Thuisvind je al deze hulpmiddelen en informatie bij elkaar die je nodig hebt bij je installatie. Wel zo makkelijk!

Heb je nog vragen? Op t-mobile.nl/thuis/klantenservice vind je antwoord op veel vragen. Of stel je vraag op ons forum.

Tot snel.

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis
Geen reactie meer?
Effe denken,🤔

Het duurde de eerste keer 3 dagen, dus nog effe een dag of wat geduld, en nu valt er ook een weekend in, warm weer, en nog meer storingen en problemen bij T-Mobile.😮
Reputatie 5
Tja de politiek heeft ooit besloten het vaste telefoonnetwerk in beheer aan KPN te geven. Als er dan iets stuk is of als KPN haar werk niet heeft gedaan, dan kunnen providers (zoals T-Mobile) niet meer dan een ticket bij KPN inschieten om dit opgelost te krijgen.
En in heel veel gevallen ligt het niet, ik herhaal niet aan de KPN netwerk afdeling, maar aan de laksheid bij T-Mobile zelf door KPN niet snel aan te sturen maar het eerst dagen of weken te laten liggen, dan nog hun "eigen Guidion monteur" die het eerst moet vaststellen volgen protocol en pas na 2 tot 3 weken eens beschikbaar is.

Dus makkelijk naar KPN wijzen, maar die hebben er werkelijk niks aan om dwars te liggen, dan komt vanzelf de ACM weer eens langs met een dikke boette.
Reputatie 5
Die hebben er werkelijk alle belang bij, want frustratie bij andere providers levert geld op. Ik zeg niet dat het in dit geval aan KPN ligt, maar als de klantenservice aangeeft dat het bij KPN ligt...
Dit topic gaat over het concrete geval van de topicstarter, niet over “veel gevallen” of het generiek bashen van T-Mobile. Maar goed, als het oplucht heeft het ook een functie.
Zoals men al vaker geroepen heeft en later de aap uit de mouw kwam dat er niks was doorgezet maar eerst Guidion nog even langs moest komen om het probleem te localiseren.
KPN heeft er echt weinig belang bij, concurentie hebben ze nodig en ze verdienen er ook nog eens aan zondr er veel voor te moeten doen.
Reputatie 5
Je mag van mij het laatste woord. Ik focus me weer op het topic (en andere topics).
@pipodeclown_2 jouw laatste reactie klopt niet, want door te reageren heb jij het laatste woord;)
Het is tmobile haar verantwoordelijkheid om te zorgen voor een goede aansluiting.
Verder vind het vreemd dat op dit forum een antwoord van moderators als groen wordt gemarkeerd, terwijl er nog niks is opgelost.
Reputatie 6
@cihadtule Je kan weer een nieuw Ziggo abo nemen en proberen zo goedkoop en gladjes mogelijk van T-Mobile af te komen. Maar waarom ben je aan het overstappen begonnen ? DSL of glasvezel?
Omdat ik bij Ziggo 50-,€ per maand moest betalen. Maar ik heb er spijt van betaal liever 20-.€ meer per maand. Ik ga sowieso overstappen naar een andere provider. T-Mobile is te amateur voor deze wereld. DSL helaas..
Reputatie 6
Een overstap van werkend internet over coaxkabel van Ziggo naar een internet over telefoonlijn kan veel voeten in de aarde hebben. Op dit forum zijn meerdere berichten van mensen waarbij de telefoonlijn eerst grondig gecontroleerd en/of opgetuigd moest worden. Soms zelfs onvindbaar in huis. Het zal hoogstwaarschijnlijk verlieslijdend zijn. Gezien vele andere berichten m.b.t. installatieduur en vertraging moet je maar kijken wat je doet. Verder afwachten of proberen af te kopen en ergens anders internet nemen.
Ja dit wist ik dus niet. Helaas moet ik afwachten. Maar dit probleem zou ik bij iedere provider hebben denk ik behalve Ziggo. Ik dacht dat alleen Ziggo gebruikt maakt van coaxkabel..
Reputatie 6
Misschien over een jaar wel T-Mobile Thuis over coax:
https://www.totaaltv.nl/nieuws/kabel-ziggo-niet-voor-2020-open-voor-concurrenten/

Dan is mogelijk de opgetuigde telefoonlijn weer werkloos.
Gewoon deze voorbeeldbrief sturen en eisen dat ze het binnen twee weken oplossen, omdat anders de overeenkomst met tmobile wordt ontbonden.

AANGETEKEND EN PER GEWONE POST



Aan




Onderwerp: ingebrekestelling


Geachte heer, mevrouw,

Op sloot ik met u een overeenkomst voor . Helaas bent u de afspraken die ik met u heb gemaakt niet (volledig) nagekomen. Ik heb de volgende klachten:
.

Ik heb u gevraagd uw verplichtingen na te komen. Tot nu toe heeft u dat niet gedaan. Met deze brief bied ik u voor de laatste keer de mogelijkheid om binnen 14 dagen alsnog aan uw verplichtingen uit de overeenkomst te voldoen.

Wanneer u dit niet doet, bent u in verzuim en kunt u de overeenkomst als ontbonden beschouwen. Bovendien stel ik u in dat geval nu alvast aansprakelijk voor alle schade die ik heb geleden en nog zal lijden.
Ik verzoek u vriendelijk binnen twee weken na de datum van deze brief schriftelijk te reageren.
Met vriendelijke groet,
Bedankt! Ga ik donderdag opsturen als ik dan nog steeds geen internet heb
Reputatie 7
Hi @cihadtule, in dit geval blijk er inderdaad iets niet goed te gaan bij aansluiten vanaf de centrale naar de woning. Inmiddels is dit opgelost en is er een binnenkomende verbinding. We krijgen echter nog geen verbinding met de modem zelf. Ik zie dat mijn collega afgelopen maandag een monteur ingeschakeld heeft en er staat inmiddels een afspraak voor morgen. Ik heb er alle vertrouwen in dat je morgen online bent!
Reputatie 5
@pipodeclown_2
Het is tmobile haar verantwoordelijkheid om te zorgen voor een goede aansluiting.

Klopt, lees mijn eerste reactie in dit topic.
Hi @cihadtule, in dit geval blijk er inderdaad iets niet goed te gaan bij aansluiten vanaf de centrale naar de woning. Inmiddels is dit opgelost en is er een binnenkomende verbinding. We krijgen echter nog geen verbinding met de modem zelf. Ik zie dat mijn collega afgelopen maandag een monteur ingeschakeld heeft en er staat inmiddels een afspraak voor morgen. Ik heb er alle vertrouwen in dat je morgen online bent!

En wat denk je? Monteur is geweest met 2 uur vertraging maar goed. Heb ik internet? Nope!!!
Reputatie 7
@cihadtule Ik zie dat onze monteur vastgesteld heeft dat het aansluitpunt in dit geval niet goed is. Hier mag onze monteur jammer genoeg geen werkzaamheden aan verrichten, dit mag alleen de netbeheerder doen. Maar geen zorgen, we hebben de netbeheerder al voor je ingeschakeld en ze gaan het aansluitpunt voor je herstellen!
Maar jij zei dat ik donderdag internet zou hebben. Jullie beloven we veel maar geven weinig jammer. Mijn 7dagen unlimited is op. Mag ik een nieuwe code?
Reputatie 7
Hi @cihadtule, ik heb gereageerd op je eerdere bericht in dit topic. Ik heb het voor de volledigheid hieronder nog een keer gepost:

Hi @cihadtule, het duurde ietsje langer maar sinds gisteren ben je online! (told you it was gonna work out 😉) Ik heb meteen de kosten vergoed voor de afgelopen periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van de abonnement. De factuur voor september is inmiddels al opgemaakt dus het bedrag zal verrekend worden met je factuur van oktober. Excuses voor de vertraging en veel plezier met je nieuwe abonnement!
Dank je! Wil je mij ook helpen met de klantvoordeel?
Ik weet niet precies wat de voordelen zijn en wat ik kan aanpassen
Reputatie 7
Hi @cihadtule, dat kan zeker! In jouw geval kan je gebruik maken van 'Meer snelheid' maar je zit al op de hoogste snelheid die er mogelijk is op jouw adres dus in dat geval ontvang je maandelijks een korting. Ik heb dit zojuist voor je geactiveerd en je ontvangt vanaf nu elke maand € 3,- korting op je Thuis factuur. Daarnaast ontvang je nu maandelijks 2 GB extra data op je mobiele abonnement, dit was al actief. Hoe meer abonnementen je toevoegd hoe hoger de korting wordt voor Klantvoordeel, op onze website lees je hier meer over. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Reageer