Beantwoord

Wanneer Internet, tv en bellen? Slechte communicatie

  • 2 October 2019
  • 7 reacties
  • 486 Bekeken

16 september T-Mobile thuis besteld (internet, tv en bellen), waarbij ik gelijk de aansluitdatum uit kon kiezen. Eerst volgende datum was destijds 2 oktober, waar ik dus ook voor heb gekozen. Woon sindskort samen en willen dus z.s.m. de diensten ontvangen. Vervolgens heb ik na 2 dagen een brief thuisgekregen dat de installatiedatum daadwerkelijk 2 oktober is en dat ik 4 tot 7 dagen van tevoren het installatiepakket ontvang. Prima tot zover..

Afijn! Het is nu 2 oktober, ik heb nog niks ontvangen en ik heb ook niet gehoord waarom. T-Mobile op geen enkele manier te bereiken, reageren niet op berichten( zowel chat en Facebook), dus toch maar een uur in de wacht gestaan via de telefoon. Zij hebben gezegd dat ze wachten op reactie van KPN en mij niet kunnen laten weten wanneer ik een pakket ontvang of wanneer de installatiedatum is. Daar heb ik dus niks aan.

Iemand hier ervaring mee en weet hoelang dit meestal duurt? Ik zit nu helaas ook buiten de 14 dagen bedenktijd, anders zou ik overstappen nog.

Staat in my t-mobile sinds 16 september: Lijn wordt aangevraagd, zie onderstaand... Is dit normaal?!

icon

Beste antwoord door Brian 11 October 2019, 09:40

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hi @Timo Immerzeel, we hebben elkaar inmiddels gesproken via privébericht, als ik verder nog iets kan betekenen laat het dan zeker weten!
Hi @Brian,

Bedankt voor je reactie. Ik zie aan jou bericht dat je mijn situatie begrijpt, dank daarvoor.
Ik wil inderdaad dat onze aanmelding en contract per direct wordt stop gezet. Krijg ik hiervan een bevestiging via de email?

Ik hoor graag van je!

Zie hieronder overigens reactie van KPN:
Er is een melding verzonden naaar T-Mobile op 10-10-2019 om 8.32 uur.
Indien T-Mobile nog niks heeft ontvangen heeft T-Mobile daar een eigen ingang voor om met ons contact op te nemen en hierover Navraag te doen.

Dus de melding is doorgezet.
Reputatie 7
Hi @Timo Immerzeel, oei dat klinkt alsof de registratie van de aansluitingen op jouw adres niet helemaal juist is aan de kant van de netbeheerder. We hebben nog geen bericht van KPN ontvangen op dit moment maar ik begrijp helemaal dat je zo snel mogelijk internet wil. Ik kan je aanmelding bij ons daarom per direct stopzetten, uiteraard kosteloos. Bevestig het mij nog even of je dit inderdaad wil en excuses dat het zo lang heeft geduurd!
Dus vandaag kwam de monteur van KPN langs. Conclusie: de diensten van T-Mobile kunnen niet geleverd worden op mijn adres. Monteur gaf gelijk aan dat hij dit door zou sturen naar T-mobile, zodat zij mijn contract kunnen ontbinden. Dus na een maand wachten krijg ik dus te horen dat de diensten niet geleverd kunnen worden op mijn adres... Installatiepakket wat mijn kant op komt is waardeloos, aldus de monteur

Ik vanochtend gelijk gebeld met T- Mobile, mevrouw van de klantenservice gaf aan als ik later op de dag terug zou bellen, zij de feedback zou hebben ontvangen van KPN en zij vandaag nog mijn contract zou kunnen ontbinden. Inmiddels al contact gehad met de provider van de vorige bewoners (ziggo) kan ons aansluiten binnen 5 dagen op ons adres. Alle aansluitingen liggen er al, ook bevestigd door de KPN monteur.

Zojuist heb ik dus T-Mobile teruggebeld, waar iemand van de klantenservice mij vertelde dat ik pas volgende week zou worden teruggebeld om wellicht mijn contract te kunnen ontbinden. Met andere woorden: Wij laten jou een maand wachten, dan vertellen wij dat zij de diensten niet kunnen leveren op mijn adres, en dan als ik weg wil, laten zij mij alsnog een week wachten. Dus ik zit weer een week zonder internet en tv.

Al die tijd heb ik een huis waar ik voor betaal, T-Mobile kan de diensten niet leveren en laten mij vervolgens ook niet gaan.
Hier laat ik het zeker niet bij zitten.
Reputatie 7
Hi @Timo Immerzeel, ik snap de verwarring en ik geef je graag meer duidelijkheid! Ik kan je bevestigen dat je op 10 oktober aangesloten wordt. Er was inderdaad een probleem met een deel van onze Tv Boxen met harddisk recorder. Hierdoor is het sinds gisteren niet meer mogelijk voor nieuwe klanten om deze versie te bestellen maar voor bestaande klanten leveren we de TV Box uiteraard nog wel! Jouw bestelling wordt deze week nog verstuurd. Excuses voor de onduidelijkheid, als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Brief thuisgekregen met nieuwe installatiedatum van 10 oktober, met daarbij weer de notitie dat ik 4 tot 7 dagen van tevoren mijn installatiepakket thuis ontvang. Afgelopen zaterdag nog even gebeld met de klantenservice en een vrouw vertelde mij dat mijn pakket is verstuurd en dat ik die maandag(gisteren) zou ontvangen. Zou het dan echt gaan gebeuren.....?

Gisteren helaas niks ontvangen, dus vandaag weer contact opgenomen via Facebook messenger. ''Pakket staat al sinds 3 oktober klaar voor verzending, maar is om onbekende reden niet verzonden, ze komen bij me terug met de reden'', aldus Facebook messenger van T-Mobile.

Dus gelijk telefonisch contact gezocht, en hier werd mij verteld dat er fouten zijn gevonden in de harddisks van de decorders? Deze week wordt alles opgestuurd (weer een belofte), maar hij kon mij niet vertellen of het pakket op 10 oktober in huis is, de datum van installatie.

Net reactie van Facebook chat: Pakketten zijn vertraagd omdat TV Boxen met opnamefunctie op waren...
Weer een ander verhaal.

Ook nog even nagevraagd of zij er iets vanaf weten dat er een monteur van KPN langskomt 10 oktober om te kijken of er uberhaubt aansluiting mogelijk is in mijn huis. Wist hij niks vanaf, dus er wordt ook niet gecommuniceerd tussen T-Mobile en KPN. Begin sterk mijn twijfels te krijgen bij T-Mobile.

Oke, dus ik ben gebeld door KPN-netwerkbeheerder, heeft mij netjes te woord gestaan.
KPN geeft aan dat zij mijn adres niet kunnen vinden, dus een monteur langs gaan sturen.

Ik woon op 1A, maar zij kunnen in het systeem alleen 1, 1CV en 1 LFT vinden (geen idee wat CV en LFT inhoud).Ik heb bij mijn bestelling gewoon gebruik gemaakt van 1A en hier werd toen vermeld door T-mobile dat dit adres gevonden werd en dat de diensten geleverd kunnen worden.

Intussen een bericht gehad van T-Mobile dat ik het installatiepakket al heb ontvangen ( is niet zo!) en dat 10 oktober de installatiedatum is. (raar als er eerst nog een monteur moet komen om uberhaubt te kijken of verbinding op mijn adres mogelijk is.

Reageer