Beantwoord

Wanneer is T-Mobile Thuis beschikbaar?

  • 14 January 2020
  • 7 reacties
  • 188 Bekeken

Eind 2019 T-mobile Thuis aangevraagd in Den Haag, vruchtenbuurt. Week 52 zou het ongeveer beschikbaar zijn, maar tot op heden heb ik niets gehoord. Wanneer kan ik bericht ontvangen van T-Mobile?

icon

Beste antwoord door Brian 15 January 2020, 12:14

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Friso Postma 

Welke gewenste datum had je gekozen bij aanvraag? Had je daarvan ook een bevestiging?

Het kan normaal meestal 4 tot 6 weken duren voordat je kan worden aangesloten, soms kan het wat langer duren als er nog iets is dat niet klaar is bijvoorbeeld. In je T-mobile account kun je ook nakijken wat de status is.

Een Moderator zou met je mee kunnen kijken, ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Ola @Waqqas 

25 november de aanvraag ingediend, destijds was T-Mobile nog bezig met het aanleggen van de glasvezelkabels in de straat. Geen datum kunnen aangeven. De status is sindsdien niet veranderd, ik vroeg mij dus af wat de tussenstand inmiddels is. 

Reputatie 7
Badge +15

Is er wel al iemand geweest om een kastje te plaatsen indien er al een kabel in je woning is of is dat nog niet gebeurd?

Nope, dat is nog niet gebeurd. Dit is de status van mijn bestelling op dit moment: 

Het glasvezelnetwerk is bijna klaar. De installatiedatum kan pas bepaald worden als je aangesloten bent op het glasvezelnetwerk in jouw buurt. Tegen die tijd zal onze installatiepartner Guidion contact opnemen voor een installatie-afspraak.

Reputatie 7
Badge +15

Ligt er wel al een glasvezel kabel of nog niet? Anders zou een aanhouder van de netwerkbeheerder eerst nog langs moeten komen om het in orde te maken.

Kabel ligt voor de deur, aansluiting naar binnen nog niet. Ik neem aan dat T-Mobile dit regelt, hiervoor contact opneemt, maar dat is dus nog niet gebeurd. Vandaar mijn post, dus ik wacht wel op een reactie van iemand van T-Mobile. Thanks voor je reacties.  

Reputatie 7

Hi @Friso Postma , wat leuk dat je klant bent geworden, van harte welkom! Ik geef je graag meer informatie. Voor het aanleggen van ons eigen glasvezel netwerk in Den Haag werken we samen met onze aannemer Volker Wessels. Zij zullen het aansluitpunt voor glasvezel in je woning plaatsen en daarna komt onze monteur langs om alles voor je aan te sluiten.

Het plaatsen van de glasvezelpunten gaat in veel gevallen per wijk of straat. Onze aannemer neemt telefonisch contact met je op om hier een afspraak voor te maken. Dit kan even duren maar maak je geen zorgen, je wordt zeker niet vergeten!

Een aanvraag voor een bestaande aansluiting duurt normaal gesproken ongeveer 4 tot 6 weken. Omdat in Den Haag de aansluitingen nog aangelegd moeten worden kan dit langer duren. Je kan eventueel rechtstreeks contact opnemen met Volker Wessels via 088 1860 444, dan nemen ze de planning graag met je door. In dit topic vind je daarnaast meer informatie. Vragen? Stel ze dan gerust!

Reageer