Beantwoord

wanneer komen ze schouwen en aansluiten?

  • 5 February 2020
  • 11 reacties
  • 418 Bekeken

Reputatie 1

Beste, is er al bekend wanneer ze komen schouwen en aansluiten van het glasvezelnetwerk op mijn adres?

Ik heb mijn bedenktijd geweigerd omdat ik zo snel mogelijk wil overstappen. 

 

Groetjes, 

Claudia

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 5 February 2020, 12:46

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Claudia1971,

Welkom bij T-Mobile Thuis. Wat zegt de status op jouw mijn omgeving? Daar kun je de bestelling volgen.

Mocht de installatieafspraak ingepland kunnen worden zou je een SMS, e-mail of telefoontje gehad moeten hebben van Guidion. Je kunt ze ook zelf bellen voor een installatieafspraak via nummer 088-2000151.

In Den Haag werkt het iets anders, omdat T-Mobile daar zelf een netwerk aanlegt. Hier is het afhankelijk of de aansluiting al geplaatst is door de aannemer.

Reputatie 1

Beste tavl, 

Dit is dus wat ik vraag.

Wanneer komen ze schouwen om te kijken waar het signaal naar binnen moet komen. 

Reputatie 7
Badge +4

Bedoel je in Den Haag? In dat geval kan een moderator je verder helpen. Ik kan als medegebruiker niet bij die gegevens. Zij lezen mee en reageren vanzelf in dit topic. 

Reputatie 7
Badge +16

 

Hoi @Claudia1971,

 

Welkom op de Community, tof dat je hier jouw vraag stelt! :smiley: Wat leuk dat je klant bent geworden, van harte welkom! Ik geef je graag meer informatie. Voor het aanleggen van ons eigen glasvezel netwerk in Den Haag werken we samen met onze aannemer Volker Wessels. Zij zullen het aansluitpunt voor Glasvezel in je woning plaatsen en daarna komt onze monteur langs om alles voor je aan te sluiten.Het plaatsen van de glasvezelpunten gaat in veel gevallen per wijk of straat. Onze aannemer neemt telefonisch contact met je op om hier een afspraak voor te maken. Dit kan even duren maar maak je geen zorgen, je wordt zeker niet vergeten! Een aanvraag voor een bestaande aansluiting duurt normaal gesproken ongeveer 4 tot 6 weken. Omdat in Den Haag de aansluitingen nog aangelegd moeten worden kan dit langer duren. Je kunt rechtstreeks contact opnemen met Volker Wessels via 088 1860 444, dan nemen ze de planning graag met je door.

Reputatie 1

Thanks!

Ik zag ze een paar weken geleden aan de overkant een aansluiting maken bij de buren. 

Dus ik hoopte eigenlijk dat ze bij mij dan ook snel zouden komen. Bij ons ligt de kabel in de stoep sinds begin december. 

Reputatie 7
Badge +16

Graag gedaan! Vergeet in de tussentijd niet om jouw My T-Mobile Thuis account te activeren: https://thuismy.t-mobile.nl/. Als ik je ergens anders mee kan helpen, dan hoor ik het graag!

Reputatie 1

Kan nog niet, staat er wel bij maar kon hem niet activeren 🙊

Reputatie 7
Badge +16

@Claudia1971 Ik zie dat je de Thuis account inmiddels geactiveerd hebt, goed bezig! :grin::thumbsup_tone1:Je Klantvoordeel wordt geactiveerd zodra het modem online is en jij internet ontvangt. 

Reputatie 1

Nog steeds niets vernomen van VW! Bellen is een ramp, na meer dan een half uur in de wacht krijg je eindelijk iemand aan de lijn. 

Ik zou worden terug gebeld, maar dat is nog steeds niet gebeurd, wacht al 2 weken op bericht terug. 

Nou dan maar mailen,  ook tevergeefs, je krijgt geen antwoord terug! 

In de straten om ons heen zie ik ze wel bezig om huis aansluitingen te maken. 

Kortom, uitermate teleurgesteld in de service tot nu toe! 

Reputatie 7

Hi @Claudia1971, ik geef je graag meer duidelijkheid! De aannemer maakt hun eigen planning en ik kan deze niet inzien maar in veel gevallen zit de vertraging in wachten op toestemming van bijvoorbeeld de VvE. Is daar in jouw geval mogelijk ook sprake van? Je geeft aan al contact te hebben gehad met de aannemer, hebben ze verder nog wat aangegeven naast dat je terug gebeld wordt? Ik hoor het graag, dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen!

Reputatie 1

Toevallig stond mijnheer van VW onverwachts aan de deur vanmiddag. 

Alles opgenomen en nu is het wachten op de rest van de aansluiting. 

Reageer