Beantwoord

Wanneer komt mijn installiepakket?

  • 3 June 2020
  • 6 reacties
  • 228 Bekeken

Hallo, wanneer komt mijn installatiepakket? Ik zou vanaf 26 mei naar jullie overstappen, maar heb tot nu toe nog steeds geen datum wanneer het pakket aankomt. Onbegrijpelijk dat jullie weten dat jullie de pakketen niet op tijd kunnen sturen en onze oude abonnementen laten opzeggen. Die vouchers voor gratis data zijn niet handig gezien we met hotspots moeten werken voor de hele familie dus ik wilweten wanneer het internet geinstalleerd kan worden? 

icon

Beste antwoord door Piotr 4 June 2020, 11:41

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hey Linkychen,

Ik wil je hier graag bij helpen! Het klopt dat we enige problemen hebben ervaren bij de overstap naar een andere leverancier, maar hier zou jij als klant niet de dupe van horen te zijn! Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan pak ik je gegevens erbij en ga ik hier mee aan de slag!

Hoi Piotr, Ik heb je een privebericht gestuurd, heb je nog een update voor mij? Tot nu toe heb ik nog steeds geen mail met track en trace ontvangen dat er een pakket is gestuurd.

Reputatie 7

Hoi @Linkychen

 

Ik heb je vandaag op Facebook een update gegeven over jouw situatie. Ik zie ook dat je vandaag hebt gebeld met onze klantenservice. Ik wil je vragen het bij één kanaal te houden om zo het gesprek centraal te houden. Zo weten we zeker dat we niet een bericht missen! 

Hoi Sander en Piotr,

 

De reden dat ik meerdere kanalen gebruik is omdat ik van niemand nog een update heb gekregen over mijn pakket. De enige berichten die ik steeds krijg is: het pakket zou 4 dagen moeten arriveren voor de monteur komt. Gezien mijn eerste afspraak op 26 mei was en ik nog steeds geen pakket heb weten we allemaal dat dit in praktijk dus niet gebeurt. Ik heb zelf alvast een afspraak met de monteur gemaakt, terwijl ik nog steeds geen bericht heb dat mijn pakket onderweg is of een update wanneer ik kan verwachten dat het pakket gestuurd wordt. Daarbij krijg ik vandaag bericht van mijn oude provider KPN dat jullie te laat hebben doorgegeven dat we wilden overstappen, waardoor we een extra maand moeten betalen aan KPN. Terwijl jullie ons via mail de overstap met juiste datum hadden bevestigd. Dus nu zitten we met :1 extra maand te betalen bij oude provider en de enige oplossing die jullie bieden is vouchers?? 2 Nog steeds geen Tmobile internet thuis 3 Geen enkele zicht op wanneer we wel het pakket kunnen ontvangen.

Waarom zeggen jullie uberhaupt onze provider op als jullie al weten dat jullie niet genoeg pakketen op tijd kunnen sturen? 

Het enige wat ik nu wil is een bericht met track en trace dat het installatiepakket is verzonden!! 

Dit is zo herkenbaar! Ik heb 2,5 week achter dat installatiepakket aan moeten bellen. Als je hem binnen hebt kan je pas een afspraak bij Guidion krijgen, wat bij mij nog eens twee weken duurde.. nu is Guidion geweest: Blijkt er geen signaal. 

Reputatie 7

Hi @Linkychen Helemaal begrijpelijk hoor. De reden dat we het aangeven is dat contact via meerdere kanalen vaak juist verwarring in de hand werkt en het gaat er niet sneller door. Zolang je bij ons nog niet online bent loopt je abonnement bij KPN inderdaad nog door, zo blijf je online en betaal je niet dubbel. Het pakket komt zo snel mogelijk naar je toe, excuses voor de vertraging!

@Lizvs Ai, dat is ongelukkig toeval. Maar wees gerust, op het moment dat het niet blijkt te werken bij het aansluiten schaelen we direct de netbeheerder in en zorgen we er voor dat je binnen een aantal dagen alsnog online bent!

Reageer