Beantwoord

Wanneer krijg je een bericht / mail voor een afspraak ?

  • 15 December 2018
  • 9 reacties
  • 880 Bekeken

Wij hebben vandaag rond 18 uur telefonisch contact gehad met de servicedesk. Na verhuizing vandaag helaas geen internet. Wij hebben een enkele malen knipperend wan lampje, maar gaat niet continu branden. Nu verwachten we een bericht/mail voor een afspraak met monteur. Wanneer komt dit bericht binnen, want er is nog niks? Meteen al? Want dan gaat er iets niet goed... aangezien het 3 uur later is. Of pas later, want dan wachten we nog even.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 15 December 2018, 21:27

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Hi @Dennisvl, ai ik kan mij voorstellen dat je baalt. Rond de feestdagen zijn er minder monteurs beschikbaar waar het inderdaad wat langer kan duren voordat we een monteur bij je langs kunnen sturen, mijn excuses hiervoor. Ik heb op afstand met je meegekeken en ik zie dat de modem niet meer bereikbaar is. Mogelijk heb je het al doorgenomen met mijn collega maar heb je al een keer geprobeerd om alles opnieuw aan te sluiten? Dus de modem en de kabel van het aansluitpunt (ISRA) naar de modem? Mocht dit geen resultaat geven dan is het inderdaad wachten op het bezoek van de monteur, excuses voor het ongemak!
Helaas hebben wij geen van alle
mobiel abonnement van T-Mobile. Dus dat wordt hem niet helaas. Tenzij het ook voor Tele2 geldt 😊
Reputatie 7
Hallo @Dennisvl,

Vervelend dat het gebeurd. je kan wel een onbeperkt internet code krijgen als je mobiel ook klant bent bij T-Mobile. zo ben je toch nog online en als je de telefoon instelt als hotspot kunnen de andere apparaten ook gebruik maken van mobiel internet.
Op 21-12, na bezoek van monteur, eindelijk internetverbinding zodat we tv, internetten, etc op ons nieuwe adres kunnen gebruiken.
Helaas was dit van korte duur. Vanmorgen vroeg kwamen we al snel tot de ontdekking dat we weer geen verbinding hebben. Uiteraard meteen contact opgenomen met T-Mobile, maar men kon op afstand het probleem niet verhelpen. Dus maar weer een afspraak maken voor een monteur.
Bin telefonisch contact met Guidion, lieten ze mij weten dat men pas op 4 januari 2019 iemand langs kunnen sturen.
Dit is na alle problemen totaal niet acceptabel. Wij zitten met een kind in huis die vakantie heeft en nu totaal geen tv kan kijken of ook maar internetten. Daarnaast kunnen we niet eens gezellig muziek op zetten met de feestdagen voor onze visite.
Dat ik dit meldde aan Guidion, werd ik eigenlijk totaal niet begripvol te woord gestaan. Ben dan ook best boos geworden tegen deze meneer. Geen greintje begrip. Daarna maar weer contact opgenomen met T-Mobile of ze toch niet wat kunnen doen voor ons.
Maar ook daar konden ze totaal niks voor ons betekenen.

Het hele gebeuren zint ons totaal niet. Wij zijn zeer ontevreden op dit moment over T-Mobile.
Om alles goed werkend te krijgen moeten wij als klant al eerst een week wachten, in dit geval al twee weken wachten tot we worden geholpen.
Maar het afsluiten op ons oude adres was al zo snel geregeld, dat we daar op onze verhuisdag al om 6 uur in de ochtend geen tv of internet meer hadden. Waren jullie maar zo snel met het helpen van een werkende verbinding op ons nieuwe adres.
Dank. Zal het laten weten. 😉
Reputatie 7
Hi Dennisvl,

Ik zie dat je inmiddels een afspraak hebt kunnen maken met de monteur, dat vind ik fijn om te zien! Geef een seintje als je van je T-Mobile Thuis kunt genieten, dan zorg ik ervoor dat je niet hoeft te betalen voor de periode dat je er geen gebruik van kon maken.
Reputatie 7
Hallo Dennis,

bij glasvezel krijg je een uitnodiging per email.
voor dsl word er telefonisch contact met je opgenomen. dit gebeurt alleen op werkdagen.

je kan natuurlijk ook zelf contact opnemen met de installatie partner
Guidion
088-2000151

voor meer info
https://thuisservice.t-mobile.nl/bestelling/installatie-door-monteur/
Dank. Helaas ook niet in de ongewenste mail. Ik zal op een moderator wachten.
Reputatie 4
Hey Dennis!

Misschien een stomme suggestie, maar kan het zijn dat hij bij je e-mail in de map voor "spam" of "ongewenste e-mail" terecht is gekomen. Als dat niet het geval is dan zou ik heel even wachten op een moderator. Deze kunnen met je meekijken en je inhoudelijk helpen!

Reageer