Beantwoord

Wanneer neemt Guidion contact op?

  • 20 May 2020
  • 8 reacties
  • 4794 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Heeft iemand enig idee hoelang het duurt voordat Guidion contact met mij opneemt nadat ik T-mobile Thuis heb afgesloten. Sinds het afsluiten van T-mobile Thuis (meer dan een week geleden) heb ik namelijk nog van niemand iets vernomen over op welke datum er wat gaat gebeuren.

 

Toevoeging: ik maak gebruik van een overstapregeling waarbij ik op 12 juni overstap van mijn huidige provider naar T-mobile Thuis. 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 20 May 2020, 19:57

Bekijk origineel

8 reacties

@calv1n Dat duurt nog wel even, meestal een paar (5 a 6) dagen voor de daadwerkelijke instalatiedag krijg je pas bericht, en de daadwerkelijke aansluitdag hoeft niet perse 12 juni te zijn, kan nog wijzigen.

Reputatie 7
Badge +14

@calv1n  Bel ze anders zelf even om zekerheid te krijgen 

Guidion via 088 2000 151

Heb je het modem van TM ook al in huis?

Nieuwe aanvraag alles op een rijtje
Succes! 

Voor mij hetzelfde, 4 Juni dat is over precies 2 weken stopt mijn huidige provider
Ik heb nog niets van Guidon gehoord en heb ook nog geen installatiepakket ontvangen.
Voor mijn gevoel begint de tijd te dringen want ik wil niet een bepaalde tijd zonder internet zitten.

Vanaf nu is het de beurt aan ons om je diensten zo snel mogelijk bij je thuis te activeren. De eerst mogelijke leverdatum is donderdag 04 juni 2020. Dit is de enige info die ik heb  :thinking:

Ik hoop maar dat het goed komt

 

@calv1n  Bel ze anders zelf even om zekerheid te krijgen 

Guidion via 088 2000 151

Heb je het modem van TM ook al in huis?

Nieuwe aanvraag alles op een rijtje
Succes! 

Dank!

In dat linkje staat tenminste duidelijk met tijdsindicaties wat het traject zal zijn. Vreemd dat ik zulke - naar mijn mening - belangrijke informatie niet in mijn eigen online overzicht kan zien. Ik heb het dan voornamelijk over deze informatie uit het linkje dat in mijn online overzicht mist:

“Je abonnement wordt aangevraagd met de snelst mogelijke datum, je bent dan gemiddeld binnen 4 weken online! Natuurlijk kun je ook een datum tot wel drie maanden in de toekomst kiezen.

  1. Je ontvangt een bevestigingsbrief en e-mail.
  2. Twee à drie weken later belt de monteur voor een afspraak als je een Glasvezelabonnement hebt gekozen en spreek je een definitieve startdatum af. Een abonnement met Standaard Internet (DSL) is op basis van zelf installatie. Je wordt dan niet gebeld door een monteur. ...”

Bij mij gaat het deze keer heel snel, Ik kreeg nadat ik aangegeven had 10 juni heel snel de goedkeuring een link naar guidion om digitaal een aansluit datum vast te zetten en kan nu 29 mei al worden aangesloten.

Reputatie 2

Wanneer neemt guidion contact met mij op en wanneer is de opleverdatum?

Zou nl rond 25 juli zijn,maar heb nog niks gehoord!

Reputatie 7
Badge +7

@stanleyanja ,

Als je op het volgende linkje klikt:https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/thuis-faq-nieuwe-aanvraag-alles-op-een-rijtje-279073

Hier kun je al veel informatie vinden. Hopelijk staat hier een antwoord voor je tussen. Als dit niet het geval is kun je altijd contact opnemen met de klantenservice. 

Reputatie 7
Badge +7

@stanleyanja ,

 

Ik zie nu net dat je nog topic hebt aangemaakt.Info Installatie, Hoe, wat, waar Graag vragen we je,om dit in een topic te houden. Dit om het voor de moderatoren(T-Mobile medewerkers) en overzichtelijk te houden.

 

Alvast bedankt

Reageer